Marka Routines by Alkmie ruszyła z kampanią, ,Pielęgnacja, która łączy’’ do której zaprosiła Martę Wiśniewską - Mandarynę oraz jej córkę Fabienne. W swojej komunikacji marka podkreśla, że pielęgnacja może być prosta, skuteczna i pasować do różnych typów skóry – wszystko dzięki wielozadaniowym kosmetykom Routines.
Produkty, które opowiadają historię – eklektyczne połączenie stylu, zapachu i funkcjonalności w kosmetykach R+Co
Kolejna marka weszła na rynek. I jest to zdecydowanie premiera z przytupem. Mowa o Hdrey Laboratories. Wprowadza ją firma Estetyczna Grupa z siedzibą w Całowaniu.
Marka Charlotte Tilbury do kampanii Pillow Talk Beauty Soulmates zaprosiła grono światowych gwiazd. W roli głównej występuje gwiazda "Seksu w wielkim mieście" - Kim Cattrall.
Niczego nie żałuję i nie chciałabym do niczego wracać. Patrzę przed siebie z ciekawością i optymizmem, a na siebie z dawnych czasów z empatią i wdzięcznością.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
Trendy beauty kształtują codzienne wybory konsumentów i mają realny wpływ na decyzje zakupowe. Polki coraz świadomiej podchodzą do kosmetyków, sięgając po produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby pielęgnacyjne, ale także wpisują się w światowe tendencje.
W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom.
Branża kosmetyczna od zawsze jest jednym z najważniejszych filarów francuskiej gospodarki. Ze wszystkich sektorów większy udział w bilansie handlowym Francji ma tylko lotnictwo. Ciekawych danych na ten temat dostarcza organizacja zrzeszająca francuskich producentów kosmetyków.
NielsenIQ (NIQ), czołowa światowa firma zajmująca się analizami rynkowymi, informuje, że światowa branża kosmetyczna odnotowała stabilny wzrost wartości o 7,3 proc. rok do roku. Największy wzrost nastąpił w regionach Ameryki Łacińskiej oraz Afryki i Bliskiego Wschodu, natomiast w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej także odnotowano spore wskaźniki wzrostu.
Drogeria dm kolejny raz oddaje swoja kasę w ręce lokalnych społeczności, by wspierać oddolne inicjatywy i zachęcać okolicznych mieszkańców do wspólnego pomagania.
Marka kosmetyczna handy lab. wprowadza czasową akcję sprzedażową dostępną w drogeriach Rossmann od 22.03 do 4.03. W ramach tej wyjątkowej oferty klienci będą mogli nabyć cztery zupełnie nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood i White Tea.
Marka Pharmaceris dołączyła do grona firm partnerskich organizacji Lekarze bez Granic. Działania organizacji, której misją jest niesienie pomocy medycznej osobom w najbardziej potrzebujących rejonach świata, zyskały cenne wsparcie w postaci funduszy, które będą mogły zostać przeznaczone na pomoc w sytuacjach kryzysowych.
Piosenkarka Bebe Rexha dołączyła do kampanii marki Dove ShareTheFirst. Akcja zachęca inne kobiety do dzielenia się w mediach społecznościowych swoimi pierwszymi zdjęciami zamiast idealnych selfie.