Jak pokazują badania*, Polki są wyjątkowo lojalne wobec swoich kosmetycznych ulubieńców i niezależnie od okoliczności, wciąż wybierają te same, sprawdzone produkty.
Douglas chce być zawsze o krok przed oczekiwaniami swoich klientów, dlatego regularnie bada ich potrzeby, śledzi najnowsze trendy i analizuje preferencje zakupowe. Marka przeprowadziła dogłębne badania konsumenckie, dzięki którym zyskała cenne informacje o najważniejszych produktach beauty, które są niezbędne w codziennej pielęgnacji i makijażu Polek.
Konsumenci deklarują, że nawet mimo trudnych sytuacji finansowych, nie zrezygnowaliby z ulubionych produktów ani z marki. Według badań w kategorii skincare jako absolutny priorytet najwięcej respondentów wskazało: krem pod oczy (47%), krem do twarzy (45%) oraz serum do twarzy (39%). W makijażu natomiast bezkonkurencyjne pozostają: podkład/krem BB/krem CC (45%), bronzer (43%), eyeliner/kredka do oczu (42%) oraz tusz do rzęs (40%).