Zmiany w strukturze zarządzania firmy MG Evolution. Na stanowisko prezesa zarządu została powołana dr Żaneta Gortat-Stanisławska.
Luare otwiera nowy rozdział w polskim segmencie hair care, wprowadzając produkty o czystych składach oraz ręcznie wykonane akcesoria, które zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających konsumentów.
Advanced Graphene Products podjął decyzję o rozpoczęciu działań zmierzających do wejścia na rynek kosmetyczny, podała spółka.
Pierwsze perfumy w ramach tej umowy licencyjnej mają zostać wprowadzone na rynek w 2026 roku. Swarovski po raz pierwszy wszedł w zapachy w 2010 r. dzięki kolekcji perfum Aura, stworzonej przez Clarins Fragrance Group. Potem była jeszcze Aura Love, w 2012 r.
W pierwszych latach straciliśmy dużo pieniędzy, ale się nie poddaliśmy. Wierzyliśmy, że nasz pomysł jest dobry, musieliśmy sprawić tylko, by klienci nas znaleźli i zrozumieli naszą filozofię.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
Polscy konsumenci zgodnie uznają, że czarnopiątkowe obniżki w kwocie 10 proc. ich nie interesują. Oczekują od sieci handlowych znacząco lepszych cenowo propozycji.
Kosmetyki to coś więcej niż tylko produkty do pielęgnacji czy podkreślania urody. Dla wielu kobiet stanowią one istotny element codziennej rutyny, który wpływa na ich samopoczucie.
Jak wynika z najnowszych badań UCE Research i Grupy Offerista, ponad sześćdziesiąt procent Polaków zamierza korzystać z atrakcyjnych okazji cenowych w ramach najbliższego Black Friday.
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10 proc. rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki.
Raport firmy Henkel „Świat Młodych Badaczy 4.0. Kompetencje do przyszłości”, stworzony we współpracy z futurologiem, odpowiada na pytania związane z przyszłością rynku pracy
Henkel od 2005 roku współpracuje z Fundacją „Polki Mogą Wszystko”, realizując program stypendialny „Wiem, że warto się uczyć”, który wspiera uczniów z trudnych środowisk w ich rozwoju edukacyjnym.
W ramach kampanii Share the Love marka Clarins udowadnia, że każdy może przyczyniać się do pozytywnych zmian. Tej jesieni producent przeznacza część przychodu ze sprzedaży limitowanej edycji olejku do ust na rzcz Stowarzyszenia Pomocy i Interwencji Społecznej.
Już po raz 19. odbywa się charytatywna akcja „Podaruj misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy”. W tym roku całkowity dochód z ich sprzedaży zostaną przekazane na dwie inicjatywy: społeczną akcję „Zdrowie w głowie” Fundacji TVN oraz cel „Pomagamy jak umiemy” Rossmanna.