Z początkiem września do zespołu Veoli Botanica dołączył Tomasz Słoniewski, obejmując stanowisko dyrektora generalnego marki oraz prezesa zarządu spółki siostrzanej – OneAnswer. To ważny etap w rozwoju obu firm, który ma przynieść korzyści konsumentom, partnerom biznesowym i całemu zespołowi.
Marka pielęgnacyjna Bliss postanowiła rozgrzać jesienny sezon potężną dawką nostalgii. Właśnie zaprezentowała limitowaną kolekcję inspirowaną kultowym serialem „Gilmore Girls”, który w tym roku świętuje swoje 25-lecie.
Marka Bubble Skincare, jedna z najgłośniejszych marek pielęgnacyjnych młodego pokolenia, ogłosiła swoją pierwszą globalną ambasadorkę – Leighton Meester, znaną z roli Blair Waldorf w kultowym serialu "Plotkara".
MAC Cosmetics ogłosiła nową globalną ambasadorkę – Kris Jenner. Kampania „I Only Wear MAC” promuje linię Studio Fix i odświeża język komunikacji marek premium: zamiast tradycyjnych komunikatów – wyreżyserowany „przeciek”, zamiast młodych twarzy – dojrzała kobieta, która doskonale rozumie siłę autopromocji.
Firmy z branży od zawsze interesuje stworzenie lakieru idealnego: takiego, którego nakładanie będzie proste, ale jednocześnie jego trwałość pozostanie taka jak przy lakierze hybrydowym.
Drogeria dm - największa pod względem sprzedaży w Europie - już w najbliższy czwartek, 9 października o godzinie 9:00 otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Lubska.
DOUGLAS wprowadza nową, międzynarodową platformę komunikacyjną pod hasłem WELCOME TO BEAUTIFUL. To świeży rozdział w globalnej strategii marki, który wyznacza kierunek spójnej komunikacji we wszystkich krajach i kanałach, wzmacniając pozycję i rozpoznawalność detalisty na rynku beauty.
Amazon Beauty uruchomił sklep K-Beauty, który zapewnia klientom jeszcze łatwiejszy dostęp do najlepszych produktów koreańskiej pielęgnacji.
Od września klienci Super-Pharm mogą korzystać z oferty drogerii za pośrednictwem aplikacji Glovo. Dzięki współpracy z platformą dostawczą tysiące produktów dostępne są teraz wprost pod drzwi w zaledwie kilkadziesiąt minut.
W ramach Różowego Października rusza ogólnopolska akcja społeczna „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja”, której celem jest zwiększenie świadomości zdrowia kobiet i promocja badań profilaktycznych.
Marka Dr Irena Eris już po raz dziewiąty towarzyszyła twórcom, artystom i publiczności podczas jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej kultury – Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Atopowe Zapalenie Skóry (AZS) dotyka milionów osób na całym świecie, a w Polsce szacuje się, że zmaga się z nim nawet 15–20% dzieci i ok. 2–8% dorosłych. To przewlekła, zapalna choroba skóry, która nie kończy się na objawach dermatologicznych – wpływa także na samopoczucie, pewność siebie i jakość życia.
WaterWipes® po raz czwarty uhonoruje położne i pielęgniarki podczas plebiscytu Pure Foundation Fund. W tym roku kandydaturę mogą zgłaszać nie tylko rodzice, ale również personel medyczny
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
Pinterest w najnowszym raporcie na sezon jesień–zima wskazuje na te kluczowe trendy w świecie beauty: powrót estetyki grunge-glam, coraz większe zainteresowanie zapachami gourmand oraz kosmetykami inspirowanymi morzem.
Dermokosmetyki stanowią 7,5 proc. rynku kosmetycznego w Polsce, a najpopularniejszymi produktami są te do ciała i twarzy – szczególnie te stworzone z myślą o skórze suchej, trądzikowej oraz atopowej.
Ipsos i Mediahub opublikowały raport „Prawda o pokoleniach”, który na bazie wyników badania analizuje powszechne przekonania na temat różnic międzypokoleniowych w polskim społeczeństwie.
Znamy wyniki corocznego raportu dotyczący największych marek kosmetycznych. Jak wygląda aktualny ranking WWD Beauty Inc Top 100?