Założony w 2016 r. przez Lidię Lewandowską - dziennikarkę z wieloletnim doświadczeniem w sektorze kosmetycznym. Jak mówi Lidia Lewandowska: "Obowiązuje u nas wciąż stara dziennikarska szkoła rzetelności, szczególnej staranności i obiektywizmu."
Informacje zamieszczane w serwisie są profesjonalne, wiarygodne, interesujące, sprawdzone i eksperckie. Nie przynudzamy! Nasi użytkownicy lubią nasz newsletter (zachęcamy do zapisania się), który jest autorską sumą tygodnia.
Stawiamy na pogłębione, merytoryczne teksty, które dostarczają cennej wiedzy osobom zawodowo i biznesowo związanym z rynkiem kosmetycznym. Wiadomo, że informacja na tak konkurencyjnym rynku jest szczególnie ważna. Warto być na bieżąco!
Odróżniamy fakty od opinii, a informację od promocji. Szanujemy inteligencję naszych czytelników i dlatego treści sponsorowane wyraźnie oznaczamy.
W redakcji Wirtualnych Kosmetyków pracują: Weronika Zach i Inga Lewandowska. Weronika odpowiada za social media, prezentację rynkowych nowości i relacje (czasem niemal na żywo) z kosmetycznych eventów. Inga pisze o marketingu marek kosmetycznych, działaniach CSR, a także przenikaniu się trendów społecznych i branżowych, które znacząco wpływają na rynek beauty. Obie redaktorki chętnie biorą udział w konferencjach prasowych, by dzielić się z czytelnikami tym, co jest rynkowo istotne i naprawdę HOT!
Nad całością publikowanych treści czuwa Lidia Lewandowska, redaktorka naczelna portalu.
Projektem, który stworzyliśmy, a ktry rynek pokochał, jest LoveCosmeticsAwards.com, wspierający globalnie ideę PL-Beauty. Konkurs wyróżnia się wiarygodnością, nowatorstwem i wychodzeniem poza schematy. Produkty oceniają wybitni eksperci z dziedzin marketingu, social mediów, ekonomii i bezpieczeństwa kosmetyków. Mocną stroną LCA są aktywności w social mediach. Konkurs idealnie współgra z potrzebami branży, ale również znakomicie trafia w emocje współczesnych konsumentów.
Zapraszamy do dzielenia się informacjami za pośrednictwem Wirtualnych Kosmetyków i LoveCosmeticsAwards.com!
U nas jest życie, pozytywna energia, doskonałe treści, wykorzystanie siły social mediów - czyli wszystko to, czego potrzebuje Twoja marka w komunikacji.
Bądź z nami w kontakcie:
redakcja@wirtualnekosmetyki.pl