CERAWARDS to konkurs dla osób, którzy kochają dbać o skórę, tworzyć content w sieci i chcą dzielić się swoją miłością do CeraVe! To szansa, by pokazać siebie, swoją pasję i zdolności. To nie pierwszy raz, kiedy marka zachęca swoich miłośników do kreatywności.
Na początku tego roku ruszyła kampania kultowych już produktów do pielęgnacji ciała, w której twórcy internetowi zachęcają do dbania o skórę w rytm energicznej piosenki CeraVe „Hey, it’s me”. Muzyka obiegła już całą sieć, co pokazuje, że CeraVe to nie tylko ekspert od dermokosmetyków, lecz także angażujących kampanii, które pokazują ducha marki i jej ekspertyzę.
Marka CeraVe daje aż trzem osobom szansę na zdobycie wymarzonej nagrody – niezapomnianej podróży do Nowego Jorku! Zadaniem konkursowym jest stworzenie angażującego contentu i opublikowanie go na swoim profilu na TikToku, Instagramie lub YouTube. Uczestnicy mogą wybrać spośród trzech kategorii: Education & Routine, Trends & Skincare oraz Entertainment. Co więcej – można zgłosić się w każdej z 3 kategorii, jednak jedna osoba może zdobyć tylko jedną nagrodę. Wsparcie w tworzeniu contentu zapewnią topowi twórcy internetowi, którzy jako mentorzy podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą:
O wyłonieniu pięciu najlepszych prac w każdej z trzech kategorii zadecyduje specjalne jury, które oceni wszystkie zgłoszenia zgodnie z kryteriami. Następnie Ceramaniacy będą mogli głosować na swoje ulubione prace konkursowe na stronie konkursu.
Oficjalne wyniki zostaną ogłoszone na uroczystej gali finałowej CeraVe CERAWARDS 14.05.2025 w Warszawie. Każdy zwycięzca otrzyma wyjątkową statuetkę.