Tylko w ostatnim roku marka zanotowała ponad 2 miliony unikalnych wyszukiwań w serwisie i aplikacji Sephora, co potwierdza niespotykane zainteresowanie konsumentów.
Marka wystartowała w czerwcu 2022 roku z linią skutecznych produktów do pielęgnacji skóry, a dziś oferuje również innowacyjne kosmetyki kolorowe. Każda premiera wywoływała ogromny popyt, zmieniając sposób, w jaki postrzegane są trendy w branży. Obecnie rhode to najszybciej rosnąca marka w segmencie skincare i #1 pod względem EMV (według Tribe Dynamics).
Wejście do Sephora stanowi kolejny krok w rozwoju i globalnej ekspansji brandu.
– Moim celem od pierwszego dnia było dotarcie z rhode do jak największej liczby osób, niezależnie od tego, czy wolą zakupy online czy stacjonarne. Sephora, dzięki globalnej skali i sile swojej społeczności, jest idealnym partnerem do realizacji tej wizji – podkreśla Hailey Rhode Bieber, założycielka, Chief Creative Officer i Head of Innovation w rhode, a także Strategic Advisor w e.l.f. Beauty.
W ofercie dostępne będą kluczowe produkty rhode, w tym:
W ramach celebracji współpracy z Sephora, marka wprowadza na stałe trzy dotychczas limitowane warianty Peptide Lip Treatment & Tint: Strawberry Glaze, Salty Tan i Jelly Bean.
Sephora zapewni także doświadczenie zakupowe spójne z dotychczasową identyfikacją marki – minimalistyczne, lśniące szarości, miękkie linie i detale zaprojektowane z myślą o społeczności i tworzeniu treści.
Premiera rhode w Sephora następuje wkrótce po przejęciu marki przez e.l.f. Beauty (NYSE: ELF) za kwotę 1 miliarda dolarów. To początek nowego etapu rozwoju, który ma umocnić pozycję rhode zarówno w Ameryce Północnej, jak i na innych rynkach.