budowanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
utrzymywanie oraz systematyczny wzrost pozycji asortymentowej w kategorii kosmetyki
realizacja celów sprzedażowych i marżowych
prezentowanie, negocjowanie warunków i ustalanie poziomu sprzedaży produktów Hairmate
ścisła współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania i realizacji promocji sprzedażowych oraz wdrażania nowych produktów
przygotowywanie akcji promocyjnych i zarządzanie budżetami promocyjnymi u klientów
analiza asortymentowa oraz przygotowanie i prezentacja raportów, wyciąganie wniosków na spotkaniach z Zarządem oraz proponowanie rozwiązań zmierzających do osiągnięcia celów handlowych
Nasze wymagania
posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi z zakresu kosmetyków lub chemii gospodarczej – sieć Rossmann jako warunek konieczny
wdrażałeś produkty do sieci handlowych oraz prowadziłeś politykę cenową
posiadasz doskonałe umiejętności negocjacyjne i budowania relacji interpersonalnych
jesteś na bieżąco z nowościami rynku kosmetycznego i trendami kosmetycznymi
jesteś zorientowany na osiąganie wyników i potrafisz pracować pod presją czasu
sprawnie obsługujesz pakiet MS Office
posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2
To oferujemy
zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B
stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
pracę w zgranym zespole i bardzo dobrej atmosferze
możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnorodnych projektach dających okazję do zdobywania nowych umiejętności i poszerzania wiedzy branżowej
benefity zdrowotne (m.in.: karta Medicover Sport, prywatną opiekę medyczną)
niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon i laptop służbowy
system premiowy
program poleceń pracowników
dodatkowe benefity (wyprawka dla młodych rodziców, paczki świąteczne)