Aktualnie, dla naszego klienta, producenta kosmetyków, poszukujemy:
Head of Marketing (branża beauty / FMCG)
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
Kompleksowe zarządzanie obszarem marketingu, w tym: kreowanie kampanii 360 oraz trade marketingu,
Zarządzanie kampaniami w social mediach, a także udział w strategii promocyjno - reklamowej (ATL, BTL, digital),
Tworzenie kampanii e-commerce oraz performance marketingu,
Nadzór nad opracowaniem treści marketingowych nowych produktów (NPD),
Analiza wyników (ROI, CAC/LTV, share of voice, udziały rynkowe),
Koordynowanie działań zespołu marketingu oraz ścisła współpraca z innymi działami organizacji,
Planowanie i kontrola budżetu zarządzanego obszaru.
Wymagania pracodawcy
Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży kosmetycznej lub pokrewnej FMCG,
Silne kompetencje w obszarze strategii oraz brand marketingu,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
Swobodna komunikacja w j. angielskim,
Umiejętność wykorzystania narzędzia AI i marketing automation w kampaniach,
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii B2C oraz B2B (e-commerce, retail).
Pracodawca oferuje:
stabilne zatrudnienia u lidera w branży,
pakiet benefitów pozapłacowych, w tym: prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty firmowe, wczasy pod gruszą, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.