Twoim celem będzie kreowanie i realizacja strategii marketingowej marki Veoli Botanica – tak w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych – w sposób, który wzmacnia wizerunek marki jako lidera polskiej pielęgnacji premium, opartej na nauce, naturze i autentyczności. Jeżeli chcesz stać się częścią holistycznego świata świadomej pielęgnacji i mieć realny wpływ na odmianę polskiej branży beauty, aplikuj na stanowisko: Head of Marketing.
Dlaczego warto do nas aplikować?
Będziesz mieć realny wpływ na kształt strategii komercyjnej jednej z najbardziej dynamicznych polskich marek kosmetycznych.
Oferujemy pracę w środowisku, które łączy innowację, estetykę i wartości zrównoważonego rozwoju.
Możliwość rozwoju wraz z marką ekspandującą na rynki zagraniczne.
Współpraca z inspirującym zespołem ekspertów z obszarów marketingu, R&D, finansów i operacji.
miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
Tworzenie i egzekucja strategii marketingowej w oparciu o analizę danych i faktów – umiejętność podejmowania decyzji na podstawie insightów, KPI i wyników kampanii;
Opracowanie i wdrażanie rocznego planu marketingowego (online + offline);
Koordynacja działań w kanałach: e-commerce, social media, PR, influencer marketing, retail marketing;
Nadzór nad sesjami zdjęciowymi, contentem i materiałami POS.
Współpraca z działem sprzedaży i R&D w zakresie wprowadzania nowych produktów;
Zarządzanie budżetem marketingowym i raportowanie wyników;
Budowanie i rozwój kompetencji zespołu marketingowego;
Zadanie do sprawdzenie strategicznego myślenia, umiejętności planowania kampanii 360° oraz orientacji na dane;
Nadzorowanie poprawności umów oraz statusu współpracy z podwykonawcami;
Monitoring i analizowanie miesięcznych działań, tworzenie raportów, ocena ich efektywności oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań na przyszłość;
Nadzorowanie obsługi kanałów Social Media marki Veoli Botanica;
Organizacja i koordynacja eventów oraz sesji zdjęciowych;
Proponowanie interesujących treści i rozwiązań do różnych kanałów Social Media (Tik Tok, Facebook, LinkedIn, Instagram);
Ocena efektywności prowadzonych kampanii wraz z rekomendacjami dalszych działań;
Analiza trendów i rynku oraz monitoring działań konkurencji – przygotowywanie na tej podstawie rekomendacji biznesowych.
Nasze wymagania
Doskonała znajomość rynku oraz specyfiki branży beauty, FMCG premium – (kosmetyki naturalne, dermokosmetyki);
Minimum 7–10 lat doświadczenia w marketingu, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym;
Praktyczne doświadczenie we współpracy z sieciami drogeryjnymi (np. Rossmann, Hebe, Super-Pharm) – umiejętność prowadzenia negocjacji marketingowych, planowania akcji promocyjnych i tworzenia wspólnych kampanii;
Doświadczenie w marketingu eksportowym – znajomość specyfiki komunikacji międzynarodowej, pracy z dystrybutorami zagranicznymi i budowania spójności marki na różnych rynkach;
Doświadczenie w prowadzeniu zespołu (ok 15 osób) oraz współpracy z agencjami kreatywnymi, PR i Digital;
Umiejętność planowania KPI dla projektów marketingowych i kampanii reklamowych oraz rozliczania tych działań z podaniem wyniku ROI;
Kreatywność oraz nieszablonowe myślenie „out of the box”;
Znajomość i „czucie” najnowszych trendów w marketingu;
Charyzma oraz umiejętność budowania zaangażowania w zespole;
Zdolność wyznaczania i precyzyjnego komunikowania celów;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
Współpracę w oparciu o umowę B2B;
Atrakcyjne wynagrodzenie odzwierciedlające posiadaną wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie;
Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport;
Pracę w trybie hybrydowym;
Rozwój w firmie o bardzo dużym potencjale, proponującej innowacyjne rozwiązania w branży beauty;