Spotkanie, pełne wiedzy i pasji, poprowadziła propagatorka naturalnego stylu życia – dziennikarka Agnieszka Cegielska, a gościem specjalnym był botanik, pasjonat roślin – dr Artur Zagajewski.
W ostatnim czasie marka Herbal Care, należąca do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, przeszła metamorfozę. Obecna na polskim rynku od 2007 roku chce być jeszcze bliżej swoich odbiorców: bardziej zrozumiała i funkcjonalna, ale wciąż tak samo wierna roślinnym składnikom i zielarskim tradycjom.
Podczas części oficjalnej spotkania Barbara Barcikowska, z organizującej wydarzenie agencji Quality Public Relations, opowiedziała zaproszonym dziennikarzom i influencerom, że wprowadzone zmiany to krok naprzód, który nie zrywa z dotychczasową tożsamością marki, lecz ją rozwija.
Herbal Care ma teraz nowy logotyp, minimalistyczną grafikę oraz wygodne w użytkowaniu butelki z zamknięciem typu disc-top. Co więcej, marka stawia nie tylko na redesign, ale także wprowadza nowości, czyli kremy i maseczki, odżywki i szampony, już wkrótce pojawią się kolejne kosmetyki do mycia i kąpieli, a także pielęgnacji rąk i stóp.
Ponadto Herbal Care wchodzi w nowy etap w kluczowej dla siebie kategorii, jaką jest pielęgnacja włosów. Następnie głos zabrała Ewelina Zięba, Liderka Zespołu Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Opowiadała o najczęstszych problemach i potrzebach związanych z włosami i twarzą oraz wyjaśniła, jak odpowiadają na nie kosmetyki Herbal Care. Rozmowa ta była idealnym wprowadzeniem do wystąpienia gościa specjalnego - Artura Zagajewskiego. Przybliżył on gościom fascynujący świat roślin, które nas otaczają.
Na zaproszonych dziennikarzy i influencerów czekały także liczne atrakcje. Goście mogli wykonać własną „lasagne kwiatową”, co było kreatywnym nawiązaniem do natury marki.
Przygotowano dla nich również specjalne punkty do zdjęć: ściankę oraz efektowne lustro w pięknej kwiatowej aranżacji, za co otrzymywali personalizowane upominki. Nie zabrakło także możliwości testowania produktów, pysznego poczęstunku oraz czasu na swobodne rozmowy w kuluarach. Na zakończenie wydarzenia każdy z gości został obdarowany giftbagiem wypełnionym najnowszymi kosmetykami marki.