FLOSLEK, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu: Jarosław Brzozowski - dyrektor sprzedaży oraz Katarzyna Paciorkowska - marketing manager.
Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi. – Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki FLOSLEK w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski.
Od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex. W Spółce FLOSLEK odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji - w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.
Stanowisko narketing managera objęła Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Na na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Twórczyni start up’u YOLYN, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.
W Spółce FLOSLEK zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new FLOSLEK – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom. – Chcemy, by FLOSLEK był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.
Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi spółka. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów. – FLOSLEK to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział - łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, prezes zarządu firmy.