Dynamicznie rozwijająca się polska firma operująca od ponad 15 lat w obszarze beauty, lifestyle i nowoczesnych produktów ogłasza start swojej pierwszej w historii kampanii świątecznej prowadzonej dwutorowo - w ogólnopolskiej sieci kin studyjnych oraz na antenach stacji telewizyjnych.
Kampania jest ważnym krokiem w rozwoju firmy. To pierwszy raz, kiedy AURA prezentuje swoje portfolio produktowe na tak szeroką skalę.
Centralnym elementem działań jest premierowy spot świąteczny. Reklama prezentuje szeroką gamę produktów, ze szczególnym uwzględnieniem projektów licencyjnych realizowanych przy współpracy z globalnymi partnerami takimi jak MATTEL (Barbie, Hot Wheels), WARNER BROS (Harry Potter, Superman) oraz PUSHEEN. W spocie pojawiają się również produkty własne firmy, w tym perfumy z feromonami marki SEE MY AURA, wprowadzane na rynek w tym roku jako kluczowa nowość i innowacja sezonu.
Wchodząc w przestrzeń kin studyjnych, AURA kieruje swój przekaz do odbiorców poszukujących treści jakościowych, świadomych i estetycznych. Dodatkowo, we współpracy z kinami AURA współtworzy serię wydarzeń KLAPS! - jest to projekt edukacyjny o zdrowiu intymnym.
Kampania telewizyjna pozwala dotrzeć do szerokiej publiczności w jednym z najbardziej emocjonalnych okresów roku. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, zbudowanie ich świadomości na temat szerokiego portfolio firmy AURA.
„To wyjątkowy moment dla nas - po raz pierwszy pojawiamy się w kinach i telewizji z pełną świąteczną komunikacją. Chcemy zaprezentować „świat AURY” oraz pokazać odbiorcom, jak różnorodne marki i licencje tworzymy i rozwijamy. Inwestujemy nie tylko w nasze własne produkty, ale również w marki, które dystrybuujemy, budując ich rozpoznawalność i wartość na polskim rynku – to coś, co nas wyróżnia” - podkreśla Aldona Wołoszyn, CEO firmy AURA Sp z o.o.
Kampania potrwa przez cały grudzień i będzie wspierana dodatkowymi działaniami digital oraz aktywnościami PR.