ChatGPT powiedział:
Rok po premierze perfum XO Khloé, Khloé Kardashian rozszerza swoje perfumowe imperium, ponownie współpracując z luksusowym producentem zapachów Luxe Brands — twórcą kompozycji dla Ariany Grande i Nicki Minaj.
Nowy zapach, nazwany Almost Always, to druga odsłona współpracy między przedsiębiorczynią a marką Luxe Brands. Równolegle Kardashian wprowadza również mgiełkę do włosów XO Khloé, inspirowaną swoim pierwszym zapachem.
Za kompozycję Almost Always odpowiadają wybitni perfumiarze: Alberto Morillas – autor kultowego CK One Calvina Kleina, oraz Frank Voelkl z DSM-Firmenich, znany m.in. z Glossier You i Marc Jacobs Daisy Delight. Zapach łączy nuty jaśminu gwiaździstego, kwiatu pomarańczy i lawendy z ciepłymi akordami drewna i słonecznych piżm, tworząc aromat symbolizujący poczucie własnej wartości i odporność emocjonalną.
Prace nad kompozycją trwały długo – jak podkreśla Khloé, zespół przygotował nawet około 300 wersji zanim powstała ostateczna formuła. „Jest uzależniający, zmysłowy, a jednocześnie lekki i zapraszający. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy go poznają” – mówi celebrytka.
Noreen Dodge, dyrektor marketingu i strategii Luxe Brands, podkreśla, że sukces pierwszego zapachu XO Khloé otworzył drogę do globalnej ekspansji planowanej na 2026 rok. „Wraz z Khloé budujemy markę, która ma długofalowy potencjał, wspartą ambitnym planem rozwoju” – mówi.
Tony Bajaj, prezes Luxe Brands, dodaje: „Wyniki sprzedaży XO Khloé przekroczyły nasze oczekiwania. Dzięki wizji Khloé zyskujemy pewność, że nie będzie to jednorazowy sukces, lecz trwałe perfumowe imperium na lata.”