The Ordinary, znana z przejrzystej komunikacji i innowacyjnego podejścia do pielęgnacji, zaprezentowała swoją najnowszą inicjatywę – książkę Ingredients. To elegancki album i jednocześnie przewodnik, który ma pomóc konsumentom zrozumieć formuły kosmetyczne, które stosują na co dzień.
Publikacja powstawała w całości wewnętrznie – od etapu idei, przez laboratorium w Toronto, po produkcję. W ten sposób marka podkreśla, że stoi za każdym etapem procesu tworzenia swoich produktów i kieruje się zasadą „clear, not clean” — stawiając na transparentność, a nie modną czystość.
– Książka Ingredients ma inspirować do dalszego odkrywania, eksploracji i nauki – powiedziała Nicola Kilner, współzałożycielka Deciem, podczas brytyjskiej premiery publikacji. – To dla nas szczególny moment, bo po raz pierwszy stworzyliśmy fizyczny produkt, który nie jest formułą kosmetyczną. To ważny krok dla tożsamości naszej marki.
Ingredients będzie dostępna w przedsprzedaży od 18 listopada w Amazon i w sklepie The Ordinary. Wersja w twardej oprawie kosztuje 35 USD (również w walutach lokalnych w Kanadzie i Wielkiej Brytanii). W niektórych regionach, w tym w Europie, dostępność książki może być ograniczona — dlatego warto monitorować zmiany w ofercie.
