Tym razem głos oddany zostaje pokoleniu Z – młodym ludziom, którzy odważnie patrzą w przyszłość, stawiają na autentyczność i cenią indywidualizm. Organizatorzy zachęcają ich, by pokazali, czym dla nich jest „prawdziwe piękno”, jak je rozumieją i jakie ma ono wyznaczniki.
Projekt skierowany jest do osób w wieku 16–26 lat. Jego celem jest pokazanie różnorodności i odwagi młodego pokolenia w każdej sferze życia. Aby zestawić ze sobą dwa odmienne spojrzenia, zdjęcia do kampanii wykona uznana fotografka z pokolenia silver – Anna Musiałówna. Całość uzupełni wyjątkowy dokument filmowy w reżyserii duetu Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak.
„Piękna Generacja” to kampania, w której Dove i Rossmann ponownie redefiniują pojęcie piękna – tym razem z perspektywy pokoleniowej. Zestawienie młodych przedstawicieli Gen Z i doświadczonej fotografki ma podkreślać, że piękno tkwi w różnorodności, a dialog międzypokoleniowy staje się źródłem wzajemnej inspiracji.
Aby dołączyć do projektu, należy zalogować się w aplikacji Rossmann PL i przesłać zgłoszenie – krótkie nagranie wideo oraz zdjęcia. Rekrutacja potrwa do 3 października br. Spośród wszystkich kandydatów wybranych zostanie 16 osób, które staną się bohaterami sesji zdjęciowej oraz filmu dokumentalnego.
Projekt „Piękna Generacja” wpisuje się w misję marek współtworzących kampanię. Dove od 20 lat przełamuje stereotypy dotyczące urody, wspierając samoakceptację i budowanie pozytywnej relacji z własnym ciałem:
Po ogromnym odzewie w projekcie „Album Piękna”, do którego zgłosiły się tysiące kobiet, wiedzieliśmy, że musimy kontynuować te działania, by nadal wspierać i promować autentyczne piękno tkwiące w różnorodności. Wraz z naszym partnerem – drogerią Rossmann – stworzyliśmy projekt „Piękna Generacja”. To wyjątkowa przestrzeń dla młodego pokolenia, które z odwagą wyraża swoją indywidualność. Z radością wspieramy młodych ludzi w dzieleniu się swoimi historiami, pokazując, że prawdziwe piękno to nie tylko wygląd, ale przede wszystkim osobowość, pasje oraz odwaga do bycia sobą. Ta kampania to również niezwykła okazja do dialogu między pokoleniami, który daje nadzieję na bardziej otwarty i tolerancyjny świat – mówi Adrianna Karcz, Skin Cleansing Senior Brand Manager w Unilever.
Rossmann również podkreśla, że chce inspirować, wspierać i pomagać w codziennym budowaniu samoakceptacji:
Jesteśmy bardzo ciekawi pokolenia Zetek, tego, co chcą nam o sobie powiedzieć. Liczymy na stworzenie swego rodzaju pokoleniowego portretu, w którym to pokolenie opowie nam o sobie własnym głosem, a jednocześnie zostanie uchwycone obiektywem świetnej, ale też bardzo już doświadczonej fotografki, która swoją karierę zaczynała jeszcze w erze analogowej. Żeby kochać siebie – do czego jako firma inspirujemy naszych klientów – trzeba dobrze siebie poznać: jakie są moje wartości, na czym mi zależy, jakie są moje potrzeby? I o to nam właśnie chodzi w tym projekcie – mówi rzeczniczka prasowa Rossmanna Agata Nowakowska.