Serwis Wizaz.pl we współpracy z marką myBuddy oraz aktywną społecznością użytkowniczek stworzył linię kosmetyków do pielęgnacji ust. To pierwszy projekt tego typu w historii portalu, w którym kluczowe decyzje dotyczące formuły i kategorii produktu zostały podjęte wspólnie z internautkami.
Premiera linii odbyła się 9 października, podczas obchodów 25-lecia Wizaz.pl.
Wizażanki – użytkowniczki serwisu znane z wysokiej świadomości kosmetycznej i znajomości trendów – wskazały, że najbardziej poszukiwanym kosmetykiem codziennego użytku są produkty do pielęgnacji ust. W efekcie powstała trzyetapowa linia myBuddy x Wizaz.pl, obejmująca peeling, serum oraz masełko do ust.
Kosmetyki mają zapewniać kompleksową pielęgnację delikatnej skóry warg, łącząc działanie wygładzające, nawilżające i regenerujące. Zawierają składniki o właściwościach ujędrniających i odmładzających oraz lekkie formuły o zapachu owoców leśnych.
Produkty są już dostępne w sprzedaży w drogerii internetowej Cocolita.pl. Link do filmu reklamowego nowości pod linkiem.
To interesujący przykład współpracy opartej na wiedzy i zaangażowaniu konsumentek, które tym razem miały realny wpływ na finalny kształt kosmetyku.
Czy Wizażanki – pomysłodawczynie i współtwórczynie projektu – okażą się również jego najlepszymi ambasadorkami i klientkami? Rynek wkrótce zweryfikuje, jak społecznościowy model współtworzenia przekłada się na wyniki sprzedaży.