Colin Walsh od października obejmie stanowisko CEO Glossier. To doświadczony menedżer branży beauty, wcześniej związany m.in. z Ouai oraz Procter & Gamble. Teraz dołącza do ikonicznej „millennial pink brand”, by współtworzyć jej przyszłość i dalej budować wizję marki opartej na społeczności, rozmowie i kulturze.
„Jestem wdzięczny za możliwość współpracy z Emily Weiss, zespołem Glossier i zarządem. Razem będziemy rozwijać fundamenty tej wyjątkowej marki i kształtować jej przyszłość” – napisał Walsh na LinkedInie, ogłaszając swoją nominację.
Walsh zastąpi Kyle Leahy, która ogłosiła swoje odejście w czerwcu po trzech latach kierowania marką. W pożegnalnym wpisie Leahy podkreśliła: „Colin wnosi ogromną wiedzę i pasję do Glossier. To lider, który stawia klienta w centrum i działa z sercem”.
Emily Weiss, założycielka Glossier, stworzyła markę w 2014 roku i doprowadziła ją do statusu miliardowego biznesu. Teraz nowy CEO ma sprawić, że Glossier nie tylko pozostanie ikoną kultury beauty, ale także stanie się marką o dziedzictwie, które przetrwa pokolenia.
Polecamy także:
Glossier - historia znanego kosmetycznego jednorożca