Globalny rynek aromaterapii przekroczył 8 miliardów dolarów - marka OSHADHI debiutuje w Polsce

Globalny rynek aromaterapii przekroczył 8 miliardów dolarów - marka OSHADHI debiutuje w Polsce

Globalny rynek aromaterapii i olejków eterycznych w 2024 roku osiągnął wartość ponad 8 miliardów dolarów i wykazuje stabilny wzrost, który według prognoz ma się utrzymać do 2031 roku (CAGR powyżej 6%).

Za tym dynamicznym rozwojem stoją m.in. sektor well-being i rosnąca w siłę she economy, czyli globalny wpływ kobiet jako konsumentek i decydentek. Ważną rolę odgrywa także rosnąca popularność naturalnych metod dbania o zdrowie, potrzeba redukcji stresu oraz zmiany pokoleniowe. Generacja Z i młodsze pokolenia są znacznie bardziej świadome znaczenia profilaktyki zdrowotnej i chętniej sięgają po produkty naturalne. Z kolei starzejące się społeczeństwa poszukują łagodnych i wspierających metod poprawy jakości życia.

Dobrostan psychiczny i fizyczny

Olejek eteryczny staje się dziś czymś więcej niż zapachem – to narzędzie wspierające dobrostan psychiczny i fizyczny. Coraz częściej stosowany jest do łagodzenia lęku, radzenia sobie ze stresem, poprawy koncentracji czy wspomagania snu. Najbardziej popularnymi i skutecznymi metodami stosowania olejków są dyfuzja za pomocą dyfuzora i aplikacja miejscowa, która polega na aplikowaniu rozcieńczonych olejków eterycznych bezpośrednio na skórę.  

Rosnąca świadomość higieny snu napędza popyt na synergie olejków (gotowe kompozycje czystych olejków eterycznych), które ułatwiają relaksację i poprawiają jakość wypoczynku. Marki wellness reagują na te potrzeby, wprowadzając coraz bardziej wyspecjalizowane produkty.

Nowa marka na rynku

Dobrą wiadomością dla ceniących produkty aromaterapeutyczne wysokiej klasy, jest wejście na polski rynek marki OSHADHI – znanej na świecie z jakości i bogatej oferty olejków eterycznych.

Firma została założona w Niemczech w 1990 roku przez dr. Malte Hozzela, aromaterapeutę i badacza roślin leczniczych. Dziś OSHADHI obecna jest w 38 krajach, oferując ponad 450 olejków eterycznych (w tym wiele rzadkich i cennych), 85 hydrolatów, 78 olejów bazowych i ekstraktów, 95 synergii olejków eterycznych, a także kosmetyki oparte na aromaterapii i ajurwedyjskie oleje do masażu.

Od 30 lat dr Malte Hozzel podróżuje po całym świecie, nawiązując kontakty z najlepszymi i najbardziej godnymi zaufania producentami, przetwarzającymi oleje w duchu OSHADHI. Twórca OSHADHI wierzy, że czyste olejki eteryczne, bez syntetycznych składników, są naszymi sprzymierzeńcami w drodze do osiągnięcia szczęścia i optymalnego samopoczucia fizycznego.

Naturalność jest mocą

Od początku marka stawia na 100% naturalność i najwyższą jakość. Większość olejków pochodzi z certyfikowanych źródeł organicznych lub dziko rosnących roślin, a współpraca z rolnikami na wszystkich kontynentach opiera się na poszanowaniu gleby i ekosystemów. Dzięki temu OSHADHI jest rozpoznawalna i ceniona zarówno przez aromaterapeutów, jak i producentów kosmetyków organicznych czy naturalnych perfum.

Filozofia marki Oshadhi

W sanskrycie słowo „Oshadhi” oznacza rośliny lecznicze i symbolizuje uzdrawiającą moc światła – filozofię, która od ponad trzech dekad przyświeca marce.

„Oshadhi to coś więcej niż produkty – to filozofia troski o zdrowie, dobrostan i bezpieczeństwo, zakorzeniona w naturze. Naszą misją jest oferowanie olejków najwyższej jakości oraz dzielenie się wiedzą o aromaterapii, aby coraz więcej osób mogło odkryć uzdrawiającą moc natury i na nowo odkryć siebie” – podkreślają Katrin i Milena, partnerki zarządzające dystrybucją marki Oshadhi w Polsce.

Zgodnie z realizowaną od 30 lat polityką firmy, także polscy zwolennicy aromaterapii otrzymują dużą dawkę wiedzy na temat tej pasjonującej dziedziny. Na stronie internetowej www.oshadhi.pl można znaleźć wiele praktycznych informacji o bogactwie właściwości i bezpiecznym stosowaniu olejków eterycznych, zebranych w sekcji BAZA WIEDZY, jak również BLOG OSHADHI , w którym regularnie pojawiają się artykuły o świecie olejków i ich niezwykłych właściwościach, jak również praktyczne porady i przepisy ze świata aromaterapii.

Produkty marki można zakupić tylko online na stronie www.oshadhi.pl

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Head of Marketing - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: MG Evolution - Project Manager Oferta pracy: Hagi - Key Account Manager Oferta pracy: Anwen - Key Account Manager Oferta pracy: BasicLab - Key Account Manager Oferta pracy: Stara Mydlarnia - Dyrektor Operacyjny Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Oferta pracy: Phenicoptere - Export Manager Oferta pracy: Bielenda - Key Account Manager - rynki międzynarodowe Oferta pracy: Polsko-Niemiecka Izba Handlowa - Key Account Manager Oferta pracy: Duetto Jeziorscy - Specjalista ds. Obsługi Klienta oraz Social Media Oferta pracy: Cztery Szpaki - Kierownik ds. rozwoju sieci sklepów Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager