Partnerstwo, które rozpoczęło się w 2017 roku, stało się kluczowym filarem strategii marki NIVEA MEN, łącząc innowacyjną pielęgnację z emocjami sportu na najwyższym poziomie.
- NIVEA MEN i Real Madrid – to doskonałe połączenie dwóch ikon – powiedziała Grita Loebsack, prezes NIVEA i członek zarządu Beiersdorf AG, podczas podpisania umowy na słynnym stadionie Santiago Bernabéu. – Ta współpraca w imponujący sposób pokazuje, jak wspólne wartości i globalny zasięg mogą wywierać znaczący wpływ. Zasady Real Madrid – doskonałość i pasja – doskonale wpisują się w naszą wizję w Beiersdorf: być najlepszą firmą pielęgnacyjną na świecie. Razem będziemy nadal inspirować miliony mężczyzn na całym świecie i wprowadzać pielęgnację skóry do ich codzienności w sposób autentyczny i emocjonalny.
W ostatnich trzech sezonach Real Madrid świętował wybitne sukcesy sportowe, w tym 15. triumf w Lidze Mistrzów UEFA. Jednocześnie partnerstwo przyniosło udokumentowane, pozytywne efekty biznesowe dla NIVEA MEN – widoczne we wzroście sprzedaży, większej popularności marki i poprawie jej wizerunku. Treści NIVEA MEN publikowane na cyfrowych kanałach Real Madrid osiągnęły ponad 280 milionów wyświetleń i 162 miliony odsłon wideo – co pokazuje ogromny rezonans marki wśród fanów piłki nożnej na całym świecie.
Jedną ze wspólnych wartości jest poczucie wspólnoty – głęboko zakorzenione w DNA NIVEA i naturalnie obecne w duchu piłki nożnej jako sportu drużynowego, który zbliża ludzi.
- Jesteśmy dumni, że możemy przedłużyć nasze partnerstwo z NIVEA MEN o kolejne pięć sezonów – marką, która podziela nasze zaangażowanie w innowacyjność, doskonałość i globalny zasięg– mówi Emilio Butragueño, dyrektor ds. relacji Instytucjonalnych w Real Madrid F.C., i dodaje: – Razem mogliśmy inspirować miliony fanów na całym świecie, przybliżać ich do naszego klubu, a jednocześnie podkreślać znaczenie przygotowania i pielęgnacji – zarówno na boisku, jak i poza nim.
– Dla NIVEA MEN w ostatnich dwóch latach zrealizowaliśmy w Polsce bardzo udane lokalne aktywacje marketingowe, w ramach których losowane były m.in. bilety na mecze Real Madrid oraz artykuły klubowe. Zauważyliśmy, że w ten sposób mogliśmy naprawdę zachwycić lokalnych konsumentów – wielkich fanów zawodników tego legendarnego klubu, takich jak David Alaba, Kylian Mbappé czy Vinícius Júnior – zauważył z satysfakcją Álvaro Alonso, general manager Beiersdorf Austria & Eastern Europe, komentując kontynuację partnerstwa.
Partnerstwo to nie tylko sport i biznes, lecz także realny wpływ społeczny. NIVEA MEN wspierała m.in. obozy treningowe Real Madrid Foundation w USA dla dzieci z trudniejszymi warunkami życiowymi, promowała aktywny styl życia w Chinach poprzez turnieje piłkarskie oraz umożliwiała fanom z ponad 20 krajów przeżycie niezapomnianych chwil podczas meczów w Madrycie.