Marka Paul Mitchell ogłosiła, że nową globalną ambasadorką brandu została przedsiębiorczyni i ikona popkultury – Paris Hilton. Jej wizerunek znajdzie się w kampanii stworzonej przez duet Giel Domen i Kenneth Van de Velde. Hilton pojawia się w nieoczywistych sceneriach – od stacji benzynowej w szpilkach po pralnię w bieliźnie – a w każdej odsłonie towarzyszy jej mocna, odważna i efektowna blond fryzura stworzona przez stylistkę gwiazd Sienree Du.
Nowa kampania obejmuje działania digitalowe, media społecznościowe i aktywacje w punktach sprzedaży. W sieci Ulta Beauty w USA pojawią się specjalne ekspozycje produktów Paul Mitchell, które Paris uznaje za swoje niezbędniki pielęgnacyjne. Fani mogą spodziewać się także tutoriali krok po kroku oraz kulis z planu zdjęciowego.
Współpraca Paul Mitchell z Paris Hilton ma również wymiar społeczny – obie strony wspierają LA Wildlife Relief Fund, organizację działającą na rzecz pomocy po pożarach w Kalifornii. „Ta kampania to celebracja pewności siebie, dobra zabawa z wizerunkiem, a przede wszystkim wsparcie dla ważnych inicjatyw” – podkreśla Hilton.
Marka przypomina także o swojej inicjatywie ‘XO Your Pro’, która od 2021 roku wyróżnia i docenia relacje klient–stylista, zachęcając do świętowania pracy profesjonalnych fryzjerów.
Michaeline DeJoria, CEO John Paul Mitchell Systems, podkreśla: „Paris Hilton od dekad wyznacza trendy i łamie schematy. Jej autentyczność, pasja do piękna i zaangażowanie we wspieranie innych idealnie współgrają z wartościami naszej marki.”
Hilton dodaje: „Od lat używam produktów Paul Mitchell i zawsze sprawiają, że czuję się zarówno piękna, jak i pewna siebie. Nie mogę się doczekać, aż fani zobaczą wszystkie wyjątkowe projekty, które wspólnie stworzyliśmy.”
To kolejny intensywny rok Paris Hilton w świecie beauty. Niedawno współpracowała z NYX w ramach kampanii social media, w kwietniu zaprezentowała własną markę pielęgnacyjną Parivie, a wcześniej – we współpracy z Tan Luxe – stworzyła linię samoopalaczy, będącą pierwszą celebrycką kolaboracją marki.