To kolejny etap jej kariery w strukturach firmy – z Avonem związana jest od ponad dziesięciu lat, a teraz będzie odpowiadać za rozwój działań marketingowych na jednym z najważniejszych rynków Avon w Europie.
Nowa szefowa marketingu od lat aktywnie współtworzy strategię marki w Polsce, łącząc działania w obszarze brandu, mediów i retailu. Do jej zadań należała m.in. integracja działań w kanale sprzedaży bezpośredniej oraz w sieciach partnerskich.
– Avon to marka z unikalną historią i ogromnym potencjałem. Chcemy być jeszcze bliżej konsumentek i konsumentów – oferować im innowacyjne produkty oraz angażujące kampanie, które trafiają w lokalne potrzeby, ale czerpią też z globalnych trendów. Zbliżające się 140-lecie Avonu w 2026 roku to świetna okazja, aby przypomnieć o naszym dziedzictwie i otwierać nowe rozdziały tej historii – podkreśla Milena Gasperowicz-Burdyńska.
Kariera Mileny Gasperowicz-Burdyńskiej to kilkanaście lat pracy w marketingu, w tym projektowanie i prowadzenie kampanii 360°, zarządzanie portfelem produktowym czy wdrażanie strategii cenowych dostosowanych do różnych kanałów sprzedaży. W swoim dorobku ma również opracowywanie globalnych planów rozwoju kategorii – od innowacji produktowych po komunikację na największych rynkach.
Nowa rola Gasperowicz-Burdyńskiej to nie tylko zmiana personalna, ale też sygnał znaczenia polskiego oddziału w strukturach firmy. Avon Polska to dziś jeden z najważniejszych rynków sprzedażowych w Europie – z silną pozycją w sprzedaży bezpośredniej, rosnącym kanałem retail i dużą bazą Konsultantek. Skala lokalnych działań sprawia, że decyzje marketingowe podejmowane w Warszawie mają realny wpływ na wyniki w całym regionie.