Goldman Recruitment szuka kandydata na stanowisko Sales Directora/Dyrektora Handlowego. dla polskiego producenta kosmetyków o międzynarodowym zasięgu.
miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków
odpowiedzialność za wypracowanie, wdrażanie oraz monitorowanie krótko- i długoterminowej strategii sprzedaży,
realizacja założonych celów sprzedażowych w oparciu o zatwierdzony roczny plan sprzedaży oraz budżet,
analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji, przygotowywanie rekomendacji strategicznych w zakresie sprzedaży,
koordynowanie działań handlowych na rynkach międzynarodowych oraz współpraca z zespołami zagranicznymi w celu osiągania celów sprzedażowych,
budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami biznesowymi, a także wdrażanie skutecznych mechanizmów segmentacji rynku i polityki cenowej,
identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, pozyskiwanie klientów oraz negocjowanie warunków handlowych z klientami,
współpraca z Dyrektorem Marketingu w zakresie tworzenia strategii rozwoju marki oraz komunikacji na rynkach międzynarodowych,
odpowiedzialność za spójność wizerunku marek zgodnego z globalną strategią na rynkach międzynarodowych,
zarządzanie pracą i rozwojem zespołu sprzedażowego na rynkach krajowym i międzynarodowym, motywowanie, rozwijanie i wyznaczanie celów dla członków zespołu - raportujących ok. 8-9 kierowników, łącznie ok. 60 osób,
zarządzanie budżetem pionu sprzedażowego oraz regularne raportowanie wyników działalności handlowej.
Wymagania pracodawcy
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie, Marketing, Ekonomia, Handel lub pokrewne),
doświadczenie na stanowisku dyrektorskim w obszarze sprzedaży i strategii handlowej, preferowane w branży beauty/kosmetycznej lub pokrewnej,
doświadczenie w pracy z rynkami międzynarodowymi,
doświadczenie w kanale e-commerce,
umiejętność tworzenia i wdrażania strategii sprzedaży w oparciu o cele krótko- i długoterminowe,
doskonała znajomość rynku, trendów oraz konkurencji w branży,
umiejętności negocjacyjne oraz doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z kluczowymi klientami,
znajomość zasad segmentacji rynku oraz polityki cenowej,
wysokie umiejętności przywódcze, motywowanie i zarządzanie zespołem,
dobre umiejętności analityczne i umiejętność pracy z danymi sprzedażowymi,
zdolności do pracy w dynamicznym środowisku i elastyczność w dostosowywaniu strategii do zmieniających się warunków,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1,
gotowość do pracy miejscowości Kiekrz pod Poznaniem (model hybrydowy: 3 dni w biurze, 2 dni homeoffice),
gotowość do wyjazdów służbowych (lokalnych i międzynarodowych).