Mobilna strefa piękna Oriflame

Mobilna strefa piękna Oriflame

Oriflame wyruszyło w Polskę z mobilną strefą piękna. Marka zawita łącznie do 12 miast, a zwieńczeniem trasy będzie muzyczne wydarzenie w Warszawie.

Oriflame od zawsze stawia na bliskość i bezpośredni kontakt ze swoim konsumentem, dlatego marka w czerwcu 2025 r. wystartowała z ogólnopolskim roadshow, którego centralnym punktem jest spektakularna ciężarówka beauty - jedyny taki pojazd w Europie Środkowo-Wschodniej. Wielkogabarytowy truck Oriflame to mobilne centrum piękna - połączenie showroomu produktów do makijażu, pielęgnacji i zapachów na każdy nastrój z możliwością rejestracji do klubu Oriflame.

Reach your happy place, czyli well-being po Twojemu

Roadshow Oriflame odbywa się pod hasłem „Reach your happy place”. Jest to platforma komunikacyjna marki, w ramach której Oriflame chce być jeszcze bliżej swojej społeczności, podejmować z nią dialog i pomagać w odnalezieniu dobrostanu.

“Marka o Tobie, obok Ciebie i dla Ciebie” - poprzez ogólnopolskie roadshow Oriflame zaprasza każdego, by stał się częścią tej podróży - podróży w kierunku szczęścia, ale na własnych zasadach, po swojemu.

Trasa i jej lokalizacje zostały wybrane w oparciu o głosy społeczności przy zaangażowaniu także Partnerów Biznesowych Oriflame, co tylko potwierdza, że marka od lat wsłuchuje się w ich głos i jest to źródłem sukcesu marki. 12 kolejnych miast, które odwiedzi truck, ma na celu podkreślić znaczenie szerokiej i zaangażowanej społeczności, budować z nimi trwałe relacje, ale również przybliżyć idee Oriflame i autentyczne doświadczenia z marką nowym konsumentom. Ostatnią lokalizacją na trasie będzie Warszawa, gdzie na zakończenie wakacji Oriflame zaplanowało wyjątkowe wydarzenie ze wspaniałymi polskimi gwiazdami, którego szczegóły zostaną ogłoszone już wkrótce.

Jakie aktywności znalazły się w mobilnej strefie piękna podczas roadshow?

Odwiedzający strefę Oriflame mogą wykonać makijaż pod okiem ekspertów, zapoznać się z nowymi produktami marki, w tym z suplementami linii Wellosophy, zrobić zdjęcie uwieczniając świat w instaspocie “przez różowe okulary”, a także otrzymać festiwalowe gadżety i upominki od marki. Oriflame przygotowało także inną wyjątkową aktywację na strefie - immersyjne lustro, które zadaje odwiedzającym inspirujące pytania, nawiązujące do dobrostanu, poszukiwania swojego szczęśliwego miejsca, przy jednoczesnym uwzględnieniu kluczowych dla marki wartości.

Przestrzeń trucka została zaprojektowana z myślą o dobrym samopoczuciu uczestników - wygodne siedziska, pastelowa kolorystyka, a także przyjazna przestrzeń do rozmów w gronie społeczności Oriflame z ekspertami marki. To wszystko po to, by przybliżyć odwiedzającym szeroką gamę produktów, ale również pokazać im, jak może wyglądać. własne „szczęśliwe miejsce”

Jednym z wyróżników całej przestrzeni strefy jest też spektakularny dach ciężarówki, na którym obecnie znajduje się strefa chillu z leżakami i parasolami. To doskonały punkt widokowy wraz z wyjątkowym instaspotem w formie gigantycznej puderniczki. Dla tych, którzy na zakup kosmetyków zdecydują się od razu, dostępny jest sklep na miejscu z wybranymi produktami. Dodatkowo każdy uczestnik ma możliwość zapisać się do klubu Oriflame, który umożliwia korzystanie z dedykowanych promocji na zakupy w sklepie internetowym www.oriflame.pl.

Odświeżenie wizerunku marki: Jessica Mercedes i działania poza schematem

Oriflame konsekwentnie pracuje nad odświeżeniem wizerunku marki i systematycznym poszerzaniem swojej grupy odbiorców. Współpraca z ambasadorką marki - Jessicą Mercedes, była początkiem tej transformacji, a aktualne roadshow po Polsce to kolejny krok w budowaniu nowoczesnej, angażującej i przede wszystkim bliskiej komunikacji z Klientem w oparciu o hasło “Reach your happy place”.

Relacje z ogólnopolskiej trasy prowadzi Gabriela Śmierzyńska - beauty korespondentka Oriflame i influencerka, która na bieżąco dokumentuje przebieg wydarzenia w social mediach. Co dalej marka ma w planach? Oriflame zapowiada, że to dopiero początek ekscytujących wydarzeń - o kolejnych usłyszymy już wkrótce, a poniżej daty i lokalizacje zaplanowane w harmonogramie trasy:

14-15.06 – Katowice
28-29.06 – Tychy
5-6.07 – Gliwice
12-13.07 – Poznań
18-19.07 – Wrocław
26.07 – Łódź
27.07 – Częstochowa
2-3.08 – Gdańsk
9-10.08 – Sierpc
15-17.08 – Olsztyn Green Festival
23-24.08 – Świnoujście
28.08 – Warszawa
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Hagi - Key Account Manager Oferta pracy: Anwen - Key Account Manager Oferta pracy: BasicLab - Key Account Manager Oferta pracy: Stara Mydlarnia - Dyrektor Operacyjny Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Oferta pracy: Phenicoptere - Export Manager Oferta pracy: Bielenda - Key Account Manager - rynki międzynarodowe Oferta pracy: Polsko-Niemiecka Izba Handlowa - Key Account Manager Oferta pracy: Duetto Jeziorscy - Specjalista ds. Obsługi Klienta oraz Social Media Oferta pracy: Cztery Szpaki - Kierownik ds. rozwoju sieci sklepów Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager