„To dla mnie głęboki zaszczyt być częścią historii legendarnego zapachu TOM FORD Black Orchid. Transformacja, zacieranie granic i celebracja magii od zawsze mnie fascynowały – a Black Orchid Reserve jest właśnie taką czystą magią” – mówi Tilda Swinton.
Laureatka Oscara, BAFTY i Złotego Lwa za całokształt twórczości, Swinton od lat wymyka się wszelkim definicjom. Jej praca na styku filmu, sztuki i performansu kształtuje kulturę na całym świecie. W kampanii dla TOM FORD uosabia ideę rzadkości – elegancję, intelekt i siłę, które budzą świat wokół niej jednym spojrzeniem.
Dyrektor kreatywny Haider Ackermann stworzył kampanię jako filmowy portret unikatowości. Zdjęcia i wideo autorstwa duetu Inez & Vinoodh, zaprezentowane 1 września, ukazują Swinton w hipnotycznym ruchu. To opowieść o kobiecie równie nieuchwytnej jak sama Czarna Orchidea – kwiat narodzony z poszukiwania doskonałości.
Black Orchid, pierwsze perfumy TOM FORD, zadebiutowały w 2006 roku, stając się przełomem w świecie luksusowych zapachów. Teraz marka otwiera nowy rozdział – Black Orchid Reserve. Nowa kompozycja wprowadza Ghost Orchid – „kwiat widmo”, jeden z najbardziej ulotnych na świecie. Dzięki technologii headspace udało się uchwycić jego zapach w chwili kwitnienia. Ten drogocenny biały akord nadaje kompozycji świetlisty kontrast wobec głębokich, ciemnych nut i przypraw oryginalnej Black Orchid, kreując zapach o wyjątkowej głębi i magnetyzmie.