To doskonałe dopełnienie muzycznej podróży Maybelline, która w tym roku miała swoje przystanki w całej Polsce: na Juwenaliach w Rzeszowie, Gdańsku i Olsztynie oraz Festiwalu Before w Siedlcach, a także Rapstacji w Sławie.
Publiczność rozgrzał wyjątkowy line-up. Pierwszego dnia na scenie pojawili się Sara James, Sobel, Wersow i Young Igi. Każdy artysta przygotował niezapomniany spektakl. Wersow zaprosiła na scenę Friza, Janusza Walczuka czy też Świeżego i Modelki, z którymi nagrała hit tych wakacji “Santa Cruz”.
Drugiego dnia scenę przejęli Otsochodzi, Reto, Sokół i White2115. Wiele osób było po raz pierwszy na koncercie Reto i jedno jest pewne – raper zyskał wielu nowych fanów. Do White'a2115 dołączyli gościnnie Kuqe2115, Blacha2115 i oczywiście Bedoes2115 – okrzyki fanów niosły się supergłośno.
Z myślą o młodych talentach, Maybelline New York razem z partnerem Universal Music Polska, ogłosiły konkurs „Ty nadajesz rytm!”. Wśród finalistów znaleźli się Nadia Szmaj, Greg Barney oraz Lilah. Zwyciężczynię poznaliśmy podczas czwartkowej odsłony festiwalu. Została nią Lilah, która od razu stała się gwiazdą festiwalu i wystąpiła z własnym numerem. Jej debiut wywołał entuzjastyczne reakcje, które zwiastują wzejście nowej gwiazdy. Dodatkowo w ramach festiwalu marka doceniła nie tylko zdolności wokalne. Ko-kreacja z konsumentami w obszarze młodych talentów graficznych zaowocowała ekskluzywnym merchem MNY MS x Prosto. Jego autorem został właśnie zwycięzca konkursu.
Projekt Maybelline NY Music Stories 2025 to nie tylko kontynuacja festiwalu stworzonego przez markę, to cała platforma dla konsumentów odpowiadająca na ich potrzeby i bieżące trendy. Rozwój, który przeszliśmy od pierwszej edycji w 2022 jest ogromny. Cieszę się, że staliśmy się silnym punktem na festiwalowej mapie Polski. Jako marka chcemy iść w rytmie naszych konsumentów i nigdy nie zwalniamy tempa - powiedziała Paulina Gajzlerowicz, leaderka projektu i advocacy brand managerka Maybelline New York Polska
Strefy beauty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przez cały czas. Festiwalowicze mogli przetestować makijażowe nowości Maybelline NY, m.in. maskarę Colossal Bubble, podkład Super Stay Lumi Matte, balsamy do ust Lifter Glaze, matowy tint do ust Super Stay Teddy Tint oraz bazę pod makijaż Grippy Serum. Instaspoty i obecność profesjonalnych makijażystek sprawiły, że każdy mógł stworzyć swój festiwalowy look i uwiecznić go w social mediach.
Uczestnicy mogli także odwiedzić strefę Teddy Tint z „łapą szczęścia”, personalizować torby i koszulki w strefie DIY, odebrać prezenty od Rossmanna, który był głównym partnerem wydarzenia, kupić ubrania w strefie PROSTO, czy skorzystać z usług barbera w Barber Pit Stop w strefie L’Oreal MenExpert.
Maybelline NY Music Stories obecne jest na polskiej scenie od 2022 roku i z każdą edycją wyznacza nowe standardy w łączeniu muzyki z beauty. Tegoroczna odsłona była przełomowa – po raz pierwszy w historii marki festiwal trwał dwa dni i przyciągnął rekordową publiczność.
To także pierwsza edycja, która symbolicznie wyszła ‘out of Warsaw bubble’ – pokazując, że Maybelline NY Music Stories jest platformą otwartą na wszystkich, niezależnie od miejsca, z którego przychodzą.