Cosmoprof Bologna - targi wystartowały już po raz 56.

Cosmoprof Bologna - targi wystartowały już po raz 56.

Ponad 3000 firm z 65 krajów, reprezentujących ponad 10 000 marek, powierzchnia wystawiennicza przekracza 170 000 metrów kwadratowych, co oznacza wzrost o 5,8% w porównaniu z poprzednią edycją. 

Cosmoprof Worldwide Bologna potwierdza swój międzynarodowy zasięg, 56% wystawców pochodzi z Europy, 44% z krajów pozaeuropejskich, a 22% z Włoch. W Bolonii znajduje się łącznie 29 pawilonów narodowych, prezentujących trendy i cechy urody takich krajów jak Australia, Brazylia, Chiny, Korea Południowa, Estonia, Francja, Niemcy, Japonia, Grecja, Indie, Indonezja, Irlandia, Łotwa, Norwegia, Wyspy Pacyfiku, Polska, Czechy, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Ukraina, Wielka Brytania, Tajwan, Turcja i USA.

„Cosmoprof Worldwide Bologna jest wciąż strategiczną platformą dla biznesu i innowacji. Liczba uczestniczących firm i rosnące zainteresowanie ze strony globalnych graczy branżowych dowodzą witalności i odporności sektora” - podkreślił Gianpiero Calzolari, prezes BolognaFiere. „Sukces tego wydarzenia jest wynikiem stałego zaangażowania w tworzenie możliwości wzrostu dla branży kosmetycznej poprzez dostarczanie narzędzi ułatwiających nawiązywanie kontaktów, innowacje i współpracę między kluczowymi graczami." - dodał.

Cosmoprof Worldwide Bologna jest więc wydarzeniem strategicznym dla interesariuszy z całego świata. „Wydarzenie pozostaje jedyną międzynarodową wystawą oferującą kompleksowy przegląd najnowszych osiągnięć w branży kosmetycznej, dzięki obecności wszystkich sektorów branży w jednym miejscu, od łańcucha dostaw po gotowy produkt” - uważa Enrico Zannini, dyrektor generalny BolognaFiere Cosmoprof. „Skoordynowane otwarcie wszystkich pawilonów tego samego dnia, w czwartek 20 marca, formuła pomyślnie wprowadzona w zeszłym roku, zwiększa interakcję między różnymi kanałami i sektorami. Aby sprostać potrzebom operatorów i wystawców poszukujących bardziej dynamicznych i natychmiastowych narzędzi do podejścia do rynku, tegoroczna edycja Cosmoprof wprowadza również nowy układ wystawy. To rozwiązanie pozwoliło nam rozszerzyć ofertę wystawienniczą o nowe kategorie produktów - szczególnie wpływowe dla rynku, dostosowując się do potrzeb naszej społeczności”.

Pawilony narodowe, Cosmoprime - dedykowany kosmetykom premium, pawilony z kosmetykami i perfumami masowymi z wszystkich kategorii, wydzielona przestrzeń dla kosmetyków naturalnych, profesjonalnych kosmetyków do włosów i paznokci, Cosmopack (opakowania, maszyny, technologie, private label) - uporządkowanie tematyczne pomaga nie tylko w nawigacji między halami, ale sprzyja biznesowym interakcjom.

Rośnie Cosmoprof, bo rynek rośnie

Ciągły rozwój Cosmoprof ma swoje źródło we wzroście globalnego rynku kosmetycznego. Według międzynarodowej agencji EUROMONITOR INTERNATIONAL, prognozy na 2025 r. wskazują obroty przekraczające 612,8 mld euro, przy średniej rocznej stopie wzrostu wynoszącej około 8% od 2023 r. Patrząc na kraje o najlepszych wynikach, USA pozostają liderem: do 2025 r. rynek kosmetyczny USA ma osiągnąć 120,4 mld euro. Chiny pozostają drugim co do wielkości rynkiem na świecie, z prognozowanym wskaźnikiem wzrostu 5% do 2025 r. Pomimo wyzwań dla międzynarodowych marek, kraj ten doświadcza znacznego wzrostu lokalnych produktów i pozostaje niewyczerpanym źródłem nowych metod dystrybucji, trendów i narzędzi sprzedaży konsumenckiej, które wpływają na ewolucję globalnego przemysłu. Ogólnie rzecz biorąc, Bliski Wschód, Afryka i Ameryka Łacińska wykazują najwyższe wskaźniki wzrostu. Szczególnie godne uwagi dla analityków są wyniki sektora kosmetycznego w Afryce, który ze względu na silny wzrost demograficzny plasuje się wśród czołowych rynków globalnych.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager