Dla Neboa były to trzecie targi Cosmoprof w Bolonii jako wystawcy i zdecydowanie tegoroczna edycja przyniosła nam sporo satysfakcji. Na miejscu mieliśmy bardzo mocny zespół, zarówno na samym stoisku, jak i ekipę poszukującą inspiracji, spotykającą się z dostawcami opakowań i surowców. W nogach mamy nabite tysiące kroków, przedyskutowane setki rozmów i spraw, zebrane gro ciekawostek i nowych kontaktów.
Najprzyjemniejsze i dodające energii były spotkania z klientami, dystrybutorami i odwiedzającymi, których poznaliśmy 3 lata temu, a dziś duża ich część jest naszymi partnerami biznesowymi i razem rozwijamy Neboa zagranicą. Rozwój marki, zmiany, a także wzrost portfolia z 17 do ponad 66 SKU był bardzo mocno podkreślany i chwalony, co nie ukrywamy, dodało nam jeszcze więcej wiatru w żagle dalszej pracy, a tego w zespole Eurus nie brakuje na co dzień!
Zaprezentowaliśmy na targach nasze wiosenne nowości, które powoli pojawiają się na półkach w drogeriach Rossmann w Polsce – maski koloryzujące 2w1, absolutnie innowacyjne sera do ciała Neboa Body, a także komplementarne produkty do linii Overnight, Volume i Strong Scalp. Stoisko oraz produkty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, więc zacieramy ręce na kolejne współprace z nowymi sieciami zagranicznymi i dystrybutorami. Dziś Neboa jest na 12 rynkach zagranicznych, a w strategicznych planach eksportowych kolejne – i to jakie!
Tegoroczny wystrój stoiska, podkreślenie pełnej życia, koloru i zabawy skutecznej pielęgnacji skóry głowy i włosów oraz nasze filmy, także te 3D i FOOH, bardzo podobały się Odwiedzającym, bo mocno podbijają ducha „modern effective nature”, który jest motywem przewodnim Neboa. Gdyż wyrastamy z natury i nasz zespół NPD bardzo wysoko stawia poprzeczkę w kwestii formulacji, składników i komponentów, bardzo skutecznie miksując najnowsze technologie z składnikami pochodzenia naturalnego. Oczyszczanie oceanów i mórz z plastiku, przetwarzanie go, adopcja żółwi i zwierząt oceanicznych i bardzo restrykcyjne poszukiwania surowców opakowaniowych to domena pracy naszych działów marketingu oraz rozwoju. Ten kierunek dla Neboa nie jest „tylko” trendem, ale sposobem pracy, myślenia o dalszych projektach i wywierania realnego wpływu na to, jak konsumpcja kosmetyków może być zarówno przyjemna, jak i wspierająca naszą planetę.
W Neboa wierzymy, że pielęgnacja skóry głowy, włosów i ciała może być łatwa, przyjemna, skuteczna, ale także wspierać ekosystem jedynego domu, który mamy – czyli Ziemi. I z tym mottem idziemy dalej, eksplorując zdobyte na Cosmoprof kolejne doświadczenia biznesowe, produktowe i marketingowe.