Marka Long4Lashes wraca na rynek niemiecki z nową kampanią marketingową. To jednocześnie upgrade wizerunku marki i potwierdzenie pozycji lidera w kategorii serum do rzęs.
Nowoczesne video kampanijne z mocno wybrzmiewającymi kluczowymi komunikatami łączy konkretny przekaz i emocje – jest jednocześnie precyzyjne, efektowne i aspirujące, w pełni odzwierciedlając wizerunek marki.
🎬 Zobacz video kampanijne
W centrum kampanii stoją mocne, przekonujące komunikaty:
Kampania została zaprojektowana w duchu digital excellence – z wykorzystaniem najbardziej prestiżowych i angażujących touchpointów. Prowadzona jest w modelu Multiscreen (Streaming TV+) na platformach Netflix, Amazon, Disney, RTL+, Joyn, na portalach lifestyle’owych, a także w ekosystemach YouTube oraz Meta (Instagram i Facebook).
Kampania została zaplanowana w czasie aktywnych działań promocyjnych u największych partnerów handlowych – Rossmann, Budnikowski i Müller – co pozwala maksymalnie wzmocnić jej efekt sprzedażowy i wizerunkowy.
Nowa kampania to mocne otwarcie nowego rozdziału w historii marki Long4Lashes w Niemczech. Połączenie doskonałej kreacji, strategicznego planowania i wysokiej jakości mediów sprawia, że kampania przyciąga uwagę – zarówno w branży, jak i w oczach konsumentów.