Po raz kolejny statuetki Love Cosmetics Awards rozdane! W tegorocznej edycji w kategorii #sharegood zwyciężyła polska marka kosmetyków naturalnych - eeny meeny, która została doceniona za dzielenie się dobrem i wiedzą.
Marka eeny meeny od zawsze stawiała nie tylko na naturalną pielęgnację, ale też na zwiększanie świadomość i wiedzy swoich odbiorców. Na co dzień marka tworzy wysokiej jakości kosmetyki, ale też edukuje, obala kosmetyczne mity i przypomina o ważnych, społecznych sprawach.
Na samym początku rozwoju, eeny meeny dedykowało swoje kosmetyki przyszłym mamom, a także dzieciom od 1. dnia życia. Od zawsze więc marka była blisko kobiet i to się nie zmieniło. Dziś portfolio kosmetyczne jest znacznie bogatsze i kierowane przede wszystkim do osób ze skórą wrażliwą, alergiczną i skłonną do podrażnień. Ponadto tematy związane m.in. ze zdrowiem kobiet są również bardzo bliskie i ważne dla marki, która inicjuje szerokie wsparcie.
Dlatego też co roku, w październiku – eeny meeny przypomina podstawowe informacje o profilaktyce raka piersi. Zachęca do samobadania oraz regularnych badań kontrolnych.
W jej ofercie znajduje się też specjalistyczny produkt ze szczególną misją – krem ujędrniający do biustu, który nie tylko pielęgnuje tę wrażliwą okolicę, ale dzięki różowej barwie przypomina, jak ważne jest zdrowie kobiecych piersi. Kosmetyk miał swoją premierę w szczególnym czasie, bo właśnie w październiku, który uznawany jest za miesiąc świadomości raka piersi. Dodatkowo, 5 zł od każdego sprzedanego kremu (w dowolnym kanale dystrybucji) eeny meeny przekazuje Federacji Stowarzyszeń AMAZNONKI, którą wspiera regularnie już od kilku lat.
Miniony październik również był szczególny. Marka eeny meeny zorganizowała spotkanie edukacyjne z gościem specjalnym dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską [@drnalewczynska] - lekarką, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, a także założycielką Fundacji Jeszcze [@fundacja_jeszcze], której misją jest niesienie wszechstronnej pomocy kobietom w zakresie dostępu do edukacji ginekologicznej.
Podczas spotkania widzowie mogli zadawać pytania związane z profilaktyką raka piersi. Doktor Agnieszka obaliła także najczęściej powtarzajcie się mity, z którymi spotka się na co dzień w swoim gabinecie, np. że młode dziewczyny nie muszą się badać, bo rak ich nie dotyczy czy też, że diagnoza tej choroby zawsze oznacza utratę piersi.
W ramach podziękowania za poświęcony czas i mnóstwo przekazanej wiedzy – eeny meeny wsparło Fundację Jeszcze, by dalej niosła pomoc potrzebującym kobietom i robiła to tak dobrze, jak do tej pory. Materiały edukacyjne, jak i spotkanie z dr n. med. Agnieszką Nalewczyńską można znaleźć na social mediach marki [@eenymeenycosmetics], która już planuje dalsze działania związane z nadchodzącym różowym październikiem.