Zanim jednak przejdziemy do koszyka z zakupami, możemy skorzystać z bezpłatnej, dostępnej dla każdego konsultacji kosmetologicznej. Forma jest bardzo prosta - wystarczy napisać na czacie, wysłać maila lub zadzwonić, aby upewnić się, czy dobrane przez nas produkty rzeczywiście będą służyły naszej skórze. Co jeszcze wyróżnia Topestetic? Koniecznie przeczytajcie cały artykuł.
Topestetic to sklep internetowy, który od dwunastu lat działa na polskim rynku. Marka opiera swoje wartości na edukacji w zakresie pielęgnacji skóry, rzetelności i zaufaniu - te fundamenty sprawiają, że relacje z Klientami są nie tylko profesjonalne, ale także głęboko ludzkie. Za sukcesem stoją ludzie, którzy budują markę. Wśród nich znajdziemy zaangażowany zespół kosmetologów, którzy każdego dnia dobierają kosmetyki, testują je i doradzają, mając na uwadze unikalne potrzeby każdej skóry.
Oferta dostępna na topestetic.pl obejmuje ponad 170 starannie wyselekcjonowanych marek kosmetycznych. Wśród nich znajdują się kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie - zarówno kobiety, jak i mężczyźni, a nawet osoby poszukujące pielęgnacji na czas leczenia dermatologicznego, wspierającej efekty zabiegów gabinetowych czy kobiety w ciąży oraz dzieci. To nie koniec, ponieważ Topestetic na swojej stronie oferuje także wyselekcjonowane suplementy diety, kosmetyki do makijażu i akcesoria pielęgnacyjne. To produkty najwyższej jakości, które można spotkać również w renomowanych salonach medycyny estetycznej i SPA na całym świecie.
Warto wspomnieć, że żadna z marek dostępnych na Topestetic.pl nie trafia tam przypadkowo. Zanim zostanie dodana do oferty sklepu, jest skrupulatnie testowana i weryfikowana, ponieważ Topestetic nie uznaje kompromisów. Zatem produkty trafiające do sprzedaży muszą być najpierw ocenione przez doświadczone ekspertki z branży beauty. Dzięki temu my jako Klienci możemy mieć pewność, że wybieramy spośród produktów sprawdzonych i skutecznych.
Warto wspomnieć o bestsellerowych markach w ofercie sklepu. Wśród nich znajdziemy między innymi takich producentów jak: Biologique Recherche, Dermaquest, Dermomedica, Colorescience, Image Skincare, Omorovicza, Jan Marini Skin Research, Sesderma, Medik8, Bioxidea, Cell Fusion C, Aromatherapy Associates, Jane Iredale, RVB LAB, Paula’s Choice czy iS Clinical.
Sklep internetowy Topestetic poza wyselekcjonowaną ofertą, słynie także z wyjątkowej obsługi klienta. Kontakt ze sklepem jest szybki, miły i intuicyjny, a zamówienia wysyłane są w ekspresowym tempie. Często produkty zamówione rano dostarczane są następnego dnia roboczego, co wyróżnia sklep na tle konkurencji. Co więcej, marka stawia na ekologiczne opakowania, wykorzystując możliwie jak najmniej plastiku w swoich paczkach.
Często zdarza się, że przy robieniu zakupów kosmetycznych wybieramy coś, co po dłuższym stosowaniu niekoniecznie służy naszej skórze. Topestetic ma misję - indywidualnie dobrana, dopasowana do potrzeb skóry pielęgnacja, która przynosi widoczne, satysfakcjonujące efekty. Dlatego właśnie w Topestetic można skorzystać z całkowicie darmowej konsultacji z wykwalifikowanym kosmetologiem. Z takiej porady można skorzystać na trzy sposoby:
Zatem można wybrać najwygodniejszą dla siebie formę.
Marka Topestetic to również miejsce stawiające na edukację w zakresie pielęgnacji skóry. Blog kosmetyki.pl, kanały w social mediach, podcasty na YouTube i Spotify - to źródła eksperckiej wiedzy. Topestetic na swoich profilach szeroko porusza temat świadomości w zakresie pielęgnacji, ochrony przeciwsłonecznej, chorób skóry czy też profilaktyki zdrowotnej. Bardzo często w roli gości do swoich artykułów czy rozmów zaprasza ekspertów z różnych dziedzin związanych ze zdrowym stylem życia, lifestylem i przede wszystkim - pielęgnacją skóry.
W 2024 roku działalność Topestetic została poszerzona o Fundację Topestetic. Jest to inicjatywa skoncentrowana na pielęgnacyjnej opiece nad pacjentami onkologicznymi i edukacji w tym zakresie. W ramach działań fundacji Topestetic organizuje warsztaty pielęgnacyjne dla osób w trakcie terapii onkologicznej, tworzy specjalistyczne treści, a także przeprowadza bezpłatne badania skóry dermatoskopem. Wkrótce kolejna edycja badań dostępnych dla każdego - już w lipcu będzie można skorzystać z nich w wielu miejscach na mapie Polski.
Jednym z najbardziej poruszających projektów ostatnich miesięcy jest kampania społeczna pod hasłem: „Co powiedziałabyś sobie sprzed lat?”. To pytanie stało się początkiem niezwykłej podróży w głąb kobiecej siły, samoakceptacji i odwagi. W trzech wzruszających filmach udział wzięły wyjątkowe ambasadorki marki - Magdalena Różczka, Mela Koteluk oraz Marta Wojtal. Bohaterki dzieliły się w filmach swoimi przesłaniami, które płynęły prosto z serca. Pięknym momentem celebracji kampanii było spotkanie Topestetic x Vogue Polska w warszawskim Kinomuzeum. Był to dzień pełen kobiecej energii, inspirujących rozmów i prawdziwych emocji, w którym udział wzięły kobiety związane z marką - ambasadorki, przyjaciółki, pracownice, a także klientki.