Dariusz Aleksandrowicz, Brodr. Jorgensen: Widać dynamiczny rozwój kosmetyków hybrydowych i wzrost znaczenia AI w branży kosmetycznej

Dariusz Aleksandrowicz, Brodr. Jorgensen: Widać dynamiczny rozwój kosmetyków hybrydowych i wzrost znaczenia AI w branży kosmetycznej

BYŁO, JEST, BĘDZIE 2024/2025

Dariusz Aleksandrowicz, prezes zarządu Brodr. Jorgensen

To był rok…

Pełen wyzwań i sukcesów. Świętowaliśmy 30-lecie marki GOSH w Polsce, wprowadziliśmy ekologiczne opakowania w LUMENE i wybraliśmy nową markę J.CAT Beauty do naszego portfolio.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2024…

Cyfryzacja, zrównoważony rozwój, minimalizm.

Branżowy news roku…

Premiera maskary Celebration marki GOSH z ceramidami – produktu, który łączy pielęgnację z makijażem. Dynamiczny rozwój kosmetyków hybrydowych i szybki wzrost znaczenia AI w personalizacji.

Nasz największy sukces w 2024…

Wprowadzenie LUMENE make-up do sieci Hebe i jubileusz 30-lecia marki GOSH w Polsce. Dodatkowo, debiut marki J.CAT Beauty zapowiada ekscytujące możliwości na 2025 rok.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Kosmetyki hybrid beauty, łączące makijaż z pielęgnacją. Jest to nam niezwykle bliskie, gdyż marki skandynawskie jak GOSH i LUMENE mają to wpisane w dwoje DNA

Na rynku kosmetycznym największe znaczenie ma obecnie…

Transparentność marek i autentyczność komunikacji. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty od firm, które otwarcie mówią o składnikach, pochodzeniu produktów i wpływie na środowisko, co jest chociażby podstawą strategii LUMENE.

Wyzwaniem na rok 2025 będzie…

Wprowadzenie marki J.CAT na polski rynek i utrzymanie tempa wzrostu. 

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Inspiracji do tworzenia innowacyjnych produktów i odwagi do podejmowania odważnych decyzji. Niech 2025 będzie rokiem rozwoju dla nas wszystkich.

opr. Lidia Lewandowska
# Wywiady i opinie
loki joanna