Sonda Było, Jest, Będzie 2025/2026
1. To był rok…Dla Pana Drwala wyjątkowy pod wieloma względami, przede wszystkim za sprawą naszych 10. urodzin. Przez ten czas mieliśmy okazję obserwować narodziny trendu na barbering i kosmetyki do pielęgnacji brody. Obecnie dołączył do niego trend na rozbudowaną pielęgnację skóry i awangardowe, wręcz autorskie formy fryzur męskich oparte o dłuższe włosy. Branża, w tym Pan Drwal, wyraźnie spogląda w przyszłość.
Podejście holistyczne, połączenie naturalnych składników ze zdobyczami nauki, i coś, co nazwalibyśmy męską pielęgnacją 2.0, czyli wciąż rosnące zapotrzebowanie na zróżnicowane formuły i produkty o bardziej niszowym zastosowaniu, np. odżywka do brody.
3. Branżowy news roku 2025…Marka Pan Drwal ma już 10 lat!: )
Dalszy stabilny wzrost i - w związku z okrągłą rocznicą - uświadomienie sobie ilu klientów jest z nami niezmiennie od 10 lat! Społeczność, którą udało nam się skupić to nasz największy sukces.
Może ze względu na naszą specyficzną pozycję na rynku i grupę odbiorców, trend ageless skincare jest dla nas szczególnie ważny. W świecie zdominowanym przez media społecznościowe i przekaz na temat konieczności zachowania wiecznej młodości jako marka zawsze stawiamy na autentyczność i podkreślanie pewności siebie. Dlatego tworzymy produkty, dzięki którym można czuć się i wyglądać świetnie, które są dobre dla odbiorcy i środowiska.
Niezmiennie: pracowicie. Wiemy, że rozwój wymaga patrzenia naprzód, a nie spoczywania na laurach. Intensywnie pracujemy nad zupełnie nowymi produktami i liczymy, że projekty rozwijane od kilku lat ujrzą światło dzienne już w nadchodzącym roku.
Rynek kosmetyczny jest bardzo podatny na trendy, a te zmieniają się coraz szybciej. Wyzwaniem dla nas jest znalezienie balansu między tym, co ponadczasowe, a tym, co wynika z ewoluującej estetyki i stylu życia młodszych odbiorców. Pielęgnacja zarostu pozostaje fundamentem naszej tożsamości, ale chcemy, by Pan Drwal stał się prawdziwą legacy brand — rozpoznawalną i bliską także nowemu pokoleniu.
Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy odwagi w innowacjach, odpowiedzialności w tworzeniu produktów i marek, jak również dalszych działań w popularyzowaniu pozytywnych nawyków pielęgnacyjnych.