Było, Jest, Będzie 2025/2026
Kolejny rok z dynamicznym wzrostem, co potwierdza słuszność wybranych kierunków strategicznych. Rośniemy na wszystkich naszych markach w kluczowych dla nas kategoriach. Ale z należytą pokorą patrzymy w przyszłość.
Personalizacja – produkty dopasowane do potrzeb skóry na podstawie danych, AI i diagnostyki.
Zrównoważenie – transparentne składy, minimalizm surowcowy.
Technologia – urządzenia smart beauty, analiza skóry AI, innowacyjne formuły oparte na biotechnologii.
Naszą odpowiedzią na te trendy w kategorii face care jest Dermohacking Program AA LAAB S.M.A.R.T. (Super.Molecules.Age.Reverse.Treatment.) czy linia kosmetyków AA Youth Supreme, w której zastosowaliśmy masażery, pozwalające skórze lepiej absorbować składniki odżywcze zawarte w produktach.
To wprowadzenie marki AA LAAB New Skin Generation w segment skóry dojrzałej poprzez wdrożenie linii S.M.A.R.T. Dermohacking Program. Linia została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentki.
Jej filozofia „power couple” to unikalne duety substancji synergicznie wzmacniających swoje działanie. Kosmetyki LAAB regenerują barierę hydrolipidową skóry, przywracają jej blask i spowalniają procesy starzenia, a dzięki formule mix&match pozwalają tworzyć indywidualne kuracje. Odpowiadają w ten sposób na rosnący globalnie trend personalizacji pielęgnacji.
Rosnąca ekspansja biotechnologii w pielęgnacji, szczególnie składników „lab-grown”, które zastępują surowce trudno dostępne lub obciążające środowisko. Marki coraz częściej komunikują przejście na biotechnologiczny kwas hialuronowy, peptydy oraz inne składniki otrzymywane z fermentacji.
Ekscytująco! Tempo wzrostu i dynamika branży zmieniają się – musimy wciąż na nowo definiować strategię w obliczu nasycenia rynku, zmieniających się preferencji konsumentów i rosnącej potrzeby autentycznej wartości produktu.
Po latach silnego wzrostu, branża beauty wchodzi w fazę „dojrzałości”. Konsumenci stają się bardziej wymagający. Nie możemy już liczyć na szybki wzrost dzięki nowościom, musimy stawiać na jakość, transparentność i silną segmentację klientów.
Chcemy nadal rosnąć dynamicznie i szybciej niż rynek.
Planujemy zwiększyć eksport oraz budować świadomość naszych marek na rynkach zagranicznych. Chcemy znaleźć nowe rynki zbytu i nawiązać nowe współprace.
Nasza marka Long4Lashes, lider polskiego rynku w kosmetykach do pielęgnacji i wzrostu rzęs i brwi, jest również nr 1 w tej kategorii na rynku niemieckim. Potwierdzają to oficjalne dane. Jesteśmy tam obecni w strategicznych sieciach, w ponad 8 tys. punktów sprzedaży. Sprzedaż serum do rzęs wsparliśmy również w tym roku wysokozasięgową kampanią 360°. I chcemy nadal umacniać jego pozycję.
Wyzwaniem jest też konieczność dostosowania się do zmieniających się kanałów sprzedaży – widzimy wyraźnie rosnący udział e-commerce i omnichannel.
Stabilnej sytuacji geopolitycznej. Zdrowia i wytrwałości w realizacji celów.