Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Trzy sekundy na przyciągnięcie uwagi młodego konsumenta

Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Trzy sekundy na przyciągnięcie uwagi młodego konsumenta

BYŁO JEST BĘDZIE 2024/2025

Katarzyna Kostrzyńska, dyrektor marketingu Chantal

To był rok…

Skokowego rozwoju dla Chantal. Stoimy właśnie przed palącą koniecznością rozbudowy fabryki.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2024…

Ogromna świadomość konsumentów. Szaleństwo TikToka. Sztuczna inteligencja.

Branżowy news roku…

Wejście Avon do Rossmann. Zmusza do zastanowienia się czy mamy wystarczająco dobry omnichannel.

Nasz największy sukces w 2024…

Pozyskanie funduszy na ostatni niezagospodarowany przez nas rynek eksportowy – kraje Dalekiego Wschodu.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Od roku obserwujemy zwrot w kierunku kosmetyków „instant”, których efekt widoczny jest niemal od pierwszego użycia. Rośnie zainteresowanie produktami profesjonalnymi, inspirowanymi popularnymi zabiegami lub wskazującymi wyraźnie, że są do użycia po danym zabiegu. Ten trend jest dla nas, bo specjalizujemy się od lat w kosmetykach fryzjerskich.

Na rynku kosmetycznym największe znaczenie ma obecnie…

Rynek hair care napędzany włosingiem. Włosomaniaczki przekonały miliony Polek do wyjścia poza szampon i odżywkę. Świetnie radzą sobie na tej półce produkty „influenerskie” sygnowane nickiem prowadzących profile instagramowe dziewczyn.

Wyzwaniem na rok 2025 będzie…

Komunikacja typu „mega zip” 3 sekundy – tyle mamy czasu na przyciągnięcie uwagi młodego konsumenta.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Oryginalnych pomysłów na swoje marki.

opr. Inga Lewandowska
# Wywiady i opinie
loki joanna