Skokowego rozwoju dla Chantal. Stoimy właśnie przed palącą koniecznością rozbudowy fabryki.
Ogromna świadomość konsumentów. Szaleństwo TikToka. Sztuczna inteligencja.
Wejście Avon do Rossmann. Zmusza do zastanowienia się czy mamy wystarczająco dobry omnichannel.
Pozyskanie funduszy na ostatni niezagospodarowany przez nas rynek eksportowy – kraje Dalekiego Wschodu.
Od roku obserwujemy zwrot w kierunku kosmetyków „instant”, których efekt widoczny jest niemal od pierwszego użycia. Rośnie zainteresowanie produktami profesjonalnymi, inspirowanymi popularnymi zabiegami lub wskazującymi wyraźnie, że są do użycia po danym zabiegu. Ten trend jest dla nas, bo specjalizujemy się od lat w kosmetykach fryzjerskich.
Rynek hair care napędzany włosingiem. Włosomaniaczki przekonały miliony Polek do wyjścia poza szampon i odżywkę. Świetnie radzą sobie na tej półce produkty „influenerskie” sygnowane nickiem prowadzących profile instagramowe dziewczyn.
Komunikacja typu „mega zip” 3 sekundy – tyle mamy czasu na przyciągnięcie uwagi młodego konsumenta.
Oryginalnych pomysłów na swoje marki.