Rok dynamicznego rozwoju i umacniania pozycji naszej marki zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. 2024 to także czas, gdy pielęgnacja włosów oraz świadome dopasowywanie produktów do ich indywidualnych potrzeb stały się nie tylko modą, ale naturalnym elementem codziennej rutyny.
Personalizacja – konsumenci coraz bardziej doceniają kosmetyki stworzone z myślą o ich unikalnych potrzebach i preferencjach
Kreatywność – w świecie, gdzie każdy produkt musi się wyróżniać, świeże pomysły i nowatorskie podejście są na wagę złota
Innowacje – rozwój technologii i odkrywanie nowych zastosowań kosmetyków definiują przyszłość pielęgnacji
Niecodzienne kolaboracje marki. Kontynuacja współpracy marki OnlyBio, Stars from the Stars z E.Wedel. Połączenie pielęgnacji z nutą słodkiej inspiracji, które podbiło serca klientów i media społecznościowe. Do tego dołącza soczysta współpraca z marką Tymbark, która wprowadza świeży powiew do świata urody.
Wprowadzenie nowych tonerów do włosów, które błyskawicznie podbiły media społecznościowe, stając się ulubieńcami influencerów i konsumentów.
Kosmetyki profesjonalne – rosnące zainteresowanie produktami funkcjonalnymi, które łączą pielęgnację z właściwościami terapeutycznymi, np. kosmetyki trychologiczne.
Przejrzystość i autentyczność. Klienci chcą wiedzieć, co znajduje się w produktach, skąd pochodzą składniki i w jaki sposób kosmetyki wpływają na środowisko.
Na pewno wyzwaniem zawsze jest i będzie spełnienie rosnących oczekiwań konsumentów oraz kreowanie produktów, które będą się wyróżniać na tle konkurencji zarówno pod kątem zastosowania jak designu opakowań i komunikacji marketingowej. Ważne będzie także przyciągnięcie i utrzymanie lojalności konsumentów. Konsumenci coraz bardziej świadomie podejmują decyzje zakupowe, kierując się zarówno składnikami produktów, jak i transparentnością marek.
Zadowolenia klientów z tworzonych produktów.