To był rok pełen zmian, czasami bardzo zaskakujących. Pierwszy raz w historii marki I kwartał roku okazał się bardziej dynamiczny niż III, co stanowiło dla nas nieoczekiwany obrót wydarzeń. Na decyzje konsumentów mogła wpłynąć niepewność związana z sytuacją geopolityczną w Europie i na świecie, która przełożyła się na zmiany w priorytetach zakupowych i zachowaniach rynkowych.
Zmiany, niepokój, autentyczność.
Stworzenie przez Benefit Cosmetics we współpracy z Obsess, wirtualnej platformy zakupowej Benemart, która oferuje innowacyjne funkcje: możliwość testowania produktów dzięki technologii wirtualnego makijażu, zakupy grupowe podczas rozmów na żywo z przyjaciółkami, personalizowanie avatarów makijażem i strojami inspirowanymi produktami Benefit, a także udział w grach z szansą na wygranie zniżek.
Nawiązanie relacji, które umożliwią nam realizację działań planowanych od lat, na które dotychczas brakowało przestrzeni i czasu. Liczymy, że efekty tych działań przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności marki oraz wzmocnienia autentyczności, która jest dla nas szczególnie ważna.
Powrót do nostalgii i prostoty, przemyślana pielęgnacja, przemyślane wybory konsumenckie.
Autentyczność i budowanie lojalnej grupy odbiorców.
Wprowadzenie na rynek produktów, o których marzymy od dawna oraz dostosowanie do ciągłych zmian na rynku.
Wytrwałości oraz dostrzegania nawet najmniejszych powodów do radości, które czasem mają największe znaczenie.