Firma posiada ponad 30 sklepów stacjonarnych w Polsce oraz obsługuje ponad 1 tys. salonów fryzjerskich.
Model biznesowy GK Hair opiera się na ścisłej współpracy z influencerami. Na samej platformie Meta ich reklamy wygenerowały ponad 300 mln wyświetleń w 2024 roku. Produkty firmy są sprzedawane w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Bułgarii, krajach Bałtyckich oraz Francji.
GK Hair obecne jest w międzynarodowych sieciach handlowych, takich jak DM, Drogerie Natura, a w sieci Douglas jest liderem w kategorii kosmetyków do włosów.
Spółka posiada wyłączność na dystrybucję światowej klasy marek, takich jak Wellness Premium Products, Tuli Labs, Theorie, Saryna Key, Farcom, Lee Stafford, Swiss Arabian i wielu innych.
Teraz GK Hair Polska planuje przejęcia podmiotów z branży beauty na polskim rynku. Firma jest otwarta także na przejęcia w sektorze e-commerce, w celu dalszej ekspansji.
-W związku z dynamicznym rozwojem chcemy poszerzyć zakres usług i produktów. Najbardziej efektowną metodą są przejęcia, nie tylko w branży beauty, ale również w innych segmentach rynku e-commerce. Na tym etapie chcemy rozwijać wiele gałęzi biznesu, dlatego zamierzamy zainwestować w zróżnicowane projekty. Jesteśmy otwarci na rozmowy dotyczące wspólnych działań – mówi Daniel Romanowski, Prezes Zarządu GK Hair Polska sp. z o.o.