Anna Bardowska dołącza do kampanii Wiosenne porządki dm

Anna Bardowska dołącza do kampanii "Wiosenne porządki" dm

Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu.

Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie komunikację w kanałach online, social media oraz w stacjonarnych drogeriach dm.

Czas na świeżość – zadbaj o dom na wiosnę i Wielkanoc

Po zimie każdy z nas chce odświeżyć swoją przestrzeń – pozbyć się kurzu, uporządkować dom i zadbać o przyjemną atmosferę. Wiosna to także czas przygotowań do Wielkanocy, pieczenia świątecznych wypieków i odświeżania dekoracji. Drogeria dm zachęca do tych działań, oferując szeroki wybór skutecznych, a jednocześnie przystępnych cenowo produktów Denkmit i Profissimo.

Celem kampanii jest pokazanie, że dbanie o dom nie musi być czasochłonne ani kosztowne. Dzięki sprawdzonym produktom Denkmit i Profissimo wiosenne porządki stają się teraz łatwiejsze i bardziej efektywne. Widzimy, że klienci chętnie sięgają po wysokiej jakości alternatywy dla popularnych środków czystości, dlatego chcemy inspirować ich do odkrywania naszych marek własnych – mówi Barbara Schmehl, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów w dm Polska

Znana twarz, sprawdzone produkty

Drogerie dm już wcześniej współpracowały z Anią Bardowską, której kampanie osiągnęły świetne wyniki zaangażowania wśród klientów. Założenie kampanii jest proste - chodzi o zaprezentowanie produktów do domu w ich naturalnym środowisku – w trakcie wiosennych porządków.  

Ania Bardowska to autentyczna i wiarygodna postać wśród naszych klientów. Jej wybory są przemyślane, a rekomendacje cieszą się dużym zaufaniem. Dlatego z radością rozszerzyliśmy naszą współpracę, aby w naturalny sposób zaprezentować marki własne w codziennym użytkowaniu– komentuje Barbara Schmehl.

Ania Bardowska wybrała 10 sprawdzonych produktów z dm, które mają pomóc w sprzątaniu, praniu i gotowaniu. Wśród nich znalazły się akcesoria kuchenne Profissimo oraz środki czystości Denkmit. Co najważniejsze, cały zestaw rekomendowany przez influencerkę  kosztuje niespełna 71 zł.

Kierowałam się prostym składem, niezawodnością i jakością w dobrej cenie – czyli tym, czego sama szukam na półkach dm. Produkty Denkmit i Profissimo znam od dawna, ale ich różnorodność nadal potrafi mnie zaskoczyć – podkreśla Anna Bardowska.

Wybór Ani Bardowskiej – 10 produktów, które warto mieć w domu:

  • Nawilżające ściereczki czyszczące uniwersalne Denkmit – idealne do szybkiego przetarcia blatów, stołów czy parapetów.
  • Magiczne gąbki Profissimo (6 szt.) – skutecznie usuwają zabrudzenia bez użycia detergentów.
  • Mydełko galasowe do wywabiania plam Denkmit – niezastąpione w walce z uporczywymi plamami.
  • Płyn do prania wełny Cozy & Care Denkmit – delikatny dla tkanin, skuteczny w usuwaniu zabrudzeń.
  • Papier do pieczenia okrągły Profissimo – wygodne rozwiązanie do pieczenia wielkanocnych mazurków i serników.
  • Rolka do czyszczenia ubrań mini Profissimo – zawsze pod ręką, by szybko pozbyć się kurzu i włókien z odzieży.
  • Chusteczki wyłapujące kolor Denkmit – chronią ubrania przed zafarbowaniem w praniu.
  • Miotełka do kurzu Profissimo (zestaw: jedna rączka + trzy nakładki) – skutecznie zbiera kurz z trudno dostępnych miejsc.
  • Zestaw woreczków strunowych do mrożenia Profissimo (3 rozmiary) – praktyczne i szczelne rozwiązanie do przechowywania żywności.
  • Patyczki do koreczków bambusowe Profissimo (50 szt.) – niezastąpione przy przygotowywaniu przekąsek na rodzinne spotkania.

Każdy z tych produktów to mały domowy pomocnik, który ułatwia życie. Uwielbiam, gdy wszystko w domu jest uporządkowane, czyste i gotowe na nowy sezon. A kiedy przychodzi czas na pieczenie wielkanocnych ciast, papier do pieczenia Profissimo zawsze jest w mojej kuchni – wyjaśnia Anna Bardowska.

Przypomnijmy, w ramach trwającej już kampanii drogeria dm przygotowała dla klientów kupony rabatowe na topowe marki środków czystości, takie jak Persil, Finish, Airwick, czy Frosch. Kupony rabatowe sięgają 20% i są dostępne w aplikacji mój dm  przez cały miesiąc. Co więcej, w każdym tygodniu pojawiają się nowe, dlatego warto na bieżąco sprawdzać, czym dm zaskoczy swoich klientów.


Za koncepcję kampanii odpowiada zespół dm Polska, a materiały kreatywne oraz landing page przygotowała agencja Freundschaft. Działania obejmują szeroką obecność w kanałach Social Media marki oraz influencerki. Ekspozycje w drogeriach dm – materiały POS, gazetki promocyjne i oznaczenia produktów pomagające klientom znaleźć rekomendowane artykuły, a także platformy online dm (strona internetowa, aplikacja), gdzie znalazła się sekcja z rekomendowanymi produktami.

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: BasicLab - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Tulea - Key Account Manager Oferta pracy: Orbico - Key Account Manager – DRUGSTORE Channel Oferta pracy: Rossmann SDP - Category Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Harpers Hygienics - Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu Oferta pracy: Natura - Specjalista/ka ds. Marketingu i PR Oferta pracy: Bielenda Group Export Sales and Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Paese - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży Oferta pracy: Category Manager/Kupiec - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Monduniq - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager