Nikt nie rozumie transformacyjnej mocy włosów lepiej niż Kevin Murphy. Po szkoleniu w Vidal Sassoon w Londynie wrócił do swojej ojczyzny – Australii, aby stać się jednym z najbardziej rozchwytywanych stylistów w kraju. Jako mistrz wybiegów, planów redakcyjnych i filmowych, a także szef zespołów fryzjerskich dla niezliczonych, znanych domów mody, Kevin Murphy zyskał status ikony branży fryzjerskiej.
Dziś pozostaje na jej czele nie tylko jako stylista, ale też autor przełomowych produktów do włosów. - Brak produktów, które działałyby tak, jak tego potrzebuję podczas sesji, zmusił mnie do wyjścia poza to, co było znane i dostępne na rynku i przyjrzenie się postępom w dziedzinie pielęgnacji skóry – tak Kevin Murphy tłumaczył swoje zaangażowanie w tworzenie własnych produktów do włosów. Modelowanie i stylizacja włosów na zewnątrz lub w gorącym świetle w studyjnych lamp to prawdziwe wyzwanie, z którym postanowił się zmierzyć na kolejnym froncie.
Teraz KEVIN.MURPHY to prawdziwie globalna marka, dostępna od 20 lat w ponad 60 krajach na całym świecie. Jest znana nie tylko z wysokiej jakości produktów, które sprawdzają się u stylistów i ich klientów – na planie lub w salonie – ale też z inspiracji pielęgnacją skóry. Została ona wyróżniona poprzez niezliczone publikacje w prestiżowych magazynach i była uhonorowane nagrodami za innowacyjność i działanie produktów.
Produkty KEVIN.MURPHY od ponad dekady są obecne także w Polsce. W styczniu ich wyłącznym dystrybutorem na naszym rynku został Peng Partners. - Współpracujemy z topowymi, światowymi markami, wypełniając niszę na polskim rynku beauty. Docieramy do najbardziej wymagających klientów, gwarantując im dostęp do najnowszych światowych trendów i innowacji. Podkreślając ich wyjątkowość i indywidualność, chcemy, aby czuli się pięknie – mówi Karolina Łysak, dyrektor marketingu w Peng Partners.
Pod parasolem Peng Partners znajdują się także inne marki ekskluzywne, tworzone przez wybitnych stylistów i ekspertów w branży. To m.in. Kydra le salon – awangardowy, francuski brand bazujący na botanicznych formułach, R+Co – stworzony z myślą o osobach pełnych pasji, przekraczających granice kreatywności, Danger Jones, który ośmiela fryzjerów do artystycznego wyrazu oraz Hair by Sam McKnight – założony przez legendarnego stylistę współpracującego kiedyś z Księżną Dianą, a obecnie z ikonami stylu i mody, takimi jak Lady Gaga, Kate Moss czy siostry Hadid.
Peng Partners to nie tylko dystrybucja produktów – to ruch, który zmienia podejście do fryzjerstwa, stawiając na kreatywność, odwagę i troskę. Firma wspiera stylistów holistycznie – od dostarczania najwyższej jakości produktów, po organizację warsztatów i wydarzeń inspirujących do udoskonalania swoich umiejętności. Współpraca z KEVIN.MURPHY umożliwia uczestnictwo w szkoleniach i programach edukacyjnych, które pomogą fryzjerom rozwinąć ich biznes.
“Wiemy, że każdy salon jest migawką świata, w którym żyjemy i dążymy do tego, by edukować stylistów w zakresie lepszej komunikacji, a co najważniejsze – sprostania wymaganiom klientów. Mamy szereg programów i inicjatyw, które pomogą im zrozumieć klientów, rozwijać firmy i ostatecznie - stymulować wzrost” – to misja KEVIN.MURPHY.