Decyzja o stworzeniu sklepu wynika z rosnącego popytu – kategoria K-Beauty rozwija się bowiem trzykrotnie szybciej niż średnia w segmencie urody na Amazonie.
Według danych firmy, wyszukiwania związane z K-Beauty stanowiły ponad 20% wszystkich zapytań dotyczących kosmetyków w amerykańskim sklepie Amazona.
Amazon podkreśla, że koreańskie marki ugruntowały swoją pozycję w kluczowych kategoriach pielęgnacyjnych, takich jak: makijaż, olejki do demakijażu, kuracje pod oczy czy toniki do twarzy.
„Obecnie w amerykańskim sklepie Amazon dostępnych jest ponad 1200 marek K-Beauty i ponad 20 tys. unikalnych produktów” – poinformowała firma w komunikacie. – „Dzięki nowemu sklepowi K-Beauty zakupy produktów koreańskiej urody będą dla klientów jeszcze bardziej intuicyjne i angażujące”.
Wśród dostępnych ofert znalazły się propozycje niemal wszystkich kultowych marek koreańskich.