Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Tylko w ostatnich tygodniach otwartych zostało 8 nowych drogerii - w Andrychowie, Dąbrowie Górniczej, Kiełczewie, Koziegłowach, Mikołowie, Nowym Sączu, Ostrowie Wielkopolskim i we Wrocławiu.
Drogerie dm w Polsce obecne są od ponad 2 lat i dotychczas koncentrowały się głównie na południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Dolnym Śląsku czy w Małopolsce, gdzie mają po 12 sklepów. W ostatnich miesiącach marka zadebiutowała w województwie łódzkim i mazowieckim i sukcesywnie będzie rozszerzała obszar swoich zainteresowań o kolejne regiony.
- Otwarcie w stolicy okazało się dużym sukcesem dlatego ogromnie cieszymy się, że otwieramy dla warszawiaków drugą drogerię, tym razem w CH Targówek. Jak zawsze z tej okazji dla klientów przygotowaliśmy 15% rabat powitalny oraz zestawy mini prezentów - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce.
- Już w przyszłym tygodniu swój pierwszy sklep będzie miała też Łódź. Końcówka roku to dla nas okres wzmożonej pracy. Realizacja założeń ekspansyjnych nabiera tempa i jeszcze w grudniu osiągniemy okrągłe 50 sklepów w Polsce. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuowali naszą strategię rozwoju i choć nadal priorytetem będzie dla nas południowa część Polski, to zaczynamy już patrzeć znacznie szerzej, włączając w obszar naszych zainteresowań cały kraj. Chcemy utrzymać tempo, a nawet proporcjonalnie zwiększać je w miarę możliwości, otwierając rocznie od 20 do 40 sklepów. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem 2025 rok zamkniemy z około 80 drogeriami - komentuje Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce.
Na otwarcie drogeria w CH Targówek przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 15 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm w dniach 5-7 grudnia czekać będą, m. in. mini prezenty, warsztaty pierniczkowe, rozgrzewające ciepłe napoje, gofry na patyku oraz atrakcyjne animacje i zabawy.
- Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszym konceptem, a reakcje klientów pokazują, że pomimo dużego nasycenia na polskim rynku wciąż jest miejsce dla kolejnego gracza takiego jak dm. Podkreślamy jednak, że wciąż w pierwszej kolejności stawiamy na jakość i wyróżniające nas doświadczenie zakupowe, które oferujemy klientom, a nie ilość sklepów - dodaje Detko.