Święta 2020. Eurus: dobrze zaplanowaliśmy ten okres sprzedażowy zarówno w handlu tradycyjnym, jak też e-commerce

Święta 2020. Eurus: dobrze zaplanowaliśmy ten okres sprzedażowy zarówno w handlu tradycyjnym, jak też e-commerce

Małgorzata Włodarczyk, dyrektor marketingu:

Święta przygotowaliśmy na początku pandemii. Zrealizowaliśmy wszystkie prognozy i liczymy, że jednak będzie owocnie.

Choć zdarzyło się w jednym przypadku, gdzie sieć wycofała prognozy, więc na pewno nie będzie zgodnie z planem.

Współpraca z klientami e-commerce także już została rozplanowana i jest w trakcie realizacji. Rozwijamy również własną sprzedaż online, gdzie jesteśmy w pełnej gotowości, bo wzmożone zakupy w sieci, to listopad.

Nasze wiodące marki tj. Natura Siberica, Organic Shop, Receptury Babuszki Agafii i Mediheal w zestawach już trafiły na półki. Można je zobaczyć w wielu gazetkach promocyjnych.

Nasza komunikacja skupia się głównie w online oraz w gazetkach promocyjnych w offline.

Na szczęście mamy w ofercie marki o uniwersalnych koncepcjach, a produkty należą do tych potrzebnych, więc będą one mogły towarzyszyć polskiemu konsumentowi w tym trudnym czasie.

Nie planujemy nachalnego, kontrowersyjnego komunikatu. Jeśli ktoś zaprosi kosmetyki naszych marek do swojego życia, to na pewno będą one dobrym wyborem, nawet w trudnym czasie.

# Raporty tematyczne
 reklama