Choć zdarzyło się w jednym przypadku, gdzie sieć wycofała prognozy, więc na pewno nie będzie zgodnie z planem.
Współpraca z klientami e-commerce także już została rozplanowana i jest w trakcie realizacji. Rozwijamy również własną sprzedaż online, gdzie jesteśmy w pełnej gotowości, bo wzmożone zakupy w sieci, to listopad.
Nasze wiodące marki tj. Natura Siberica, Organic Shop, Receptury Babuszki Agafii i Mediheal w zestawach już trafiły na półki. Można je zobaczyć w wielu gazetkach promocyjnych.
Nasza komunikacja skupia się głównie w online oraz w gazetkach promocyjnych w offline.
Na szczęście mamy w ofercie marki o uniwersalnych koncepcjach, a produkty należą do tych potrzebnych, więc będą one mogły towarzyszyć polskiemu konsumentowi w tym trudnym czasie.
Nie planujemy nachalnego, kontrowersyjnego komunikatu. Jeśli ktoś zaprosi kosmetyki naszych marek do swojego życia, to na pewno będą one dobrym wyborem, nawet w trudnym czasie.