W tym sezonie Sephora zaprasza na nową odsłonę trasy pod hasłem #SEPHORASUMMERVIBES – pełną energii, beauty inspiracji i atrakcji, które pokochają zarówno zarówno beautylovers, jak i wszystkie osoby, które po prostu chcą celebrować lato w wyjątkowy sposób. Na trasie znajduje się aż 5 miast, a w każdym z nich masa powodów, by wskoczyć na pokład.
Na odwiedzających Sephora BeautyBus czeka sześć wyjątkowych stref – każda inna, ale wszystkie mają wspólny mianownik: beztroskie lato i dobra zabawa. W planie:
W bonusie: za zebranie pieczątek w każdej ze stref – prezent z próbkami oraz kod rabatowy. A dla 20 pierwszych osób w danym mieście, organizatorzy przygotowali tajemniczą super niespodziankę.
Dla osób, które nie mogą być na trasie Sephora BeautyBusa, sieć organizuje w tym roku letnią zabawę w wersji digital. W wakacje startuje również SEPHORA TREASURE HUNT – gra online w formie aplikacji PWA, w której przez 9 tygodni można codziennie walczyć o nagrody. Do wygrania m.in.: ponad 100 prezentów każdego dnia, aż 50 000 nagród w całym czasie trwania gry – w tym bilety na koncerty, super nagrody od polskich marek modowych, zestawy kosmetyków i limitowane kody na gorące hot oferty zakupowe.
Do tego szansa zawalczyć o nagrody główne:
• 4-dniowy wyjazd do Paryża dla dwóch osób na jedyne takie wydarzenie w branży - Sephoria (o wartości 20 000 zł)
• roczne zakupy w Sephora (o wartości 10 000 zł)
• 3 paczki PR z hitami od top marek (wartość: ok. 2000 zł każda)
Tegoroczna trasa Sephora BeautyBus:
Za całym projektem stoją ulubione marki konsumentów: Haus Labs, Rare Beauty, Fenty Beauty, Sol de Janeiro, Charlotte Tilbury, Kayali, Glow Recipe, La Neige, Tarte, Rabanne, Erborian, GHD oraz Sephora Collection oraz marki partnerskie: Muscat, Carpatree, Berries, She is Sunday, Many Mornings, The Odder Side, Mako, Slowhop.
Letnia przygoda z Sephora właśnie się zaczyna.