Usługa obejmuje wszystkie 30 miast, w których znajdują się stacjonarne drogerie, czyniąc Super-Pharm pierwszą siecią w Polsce oferującą tak błyskawiczne zakupy kosmetyczne.
Dzięki obecności Super-Pharm w Glovo codzienne potrzeby klientów stają się łatwiejsze do zaspokojenia – od ulubionego kremu po pieluszki dla dziecka. Usługa sprawdza się również przy nagłych zakupach prezentowych, szczególnie w okresach takich jak Dzień Kobiet, Dzień Matki czy święta, gdy liczba zamówień w aplikacji potrafi wzrosnąć nawet dziesięciokrotnie.
– W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów dotyczące szybkiej dostawy i dynamiczny rozwój naszego e-commerce, zdecydowaliśmy się na współpracę z Glovo. Teraz użytkownicy aplikacji mogą w rekordowym czasie otrzymać najpopularniejsze produkty – od dermokosmetyków i kosmetyków koreańskich po wiralowe perfumy. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Super-Pharm jako lidera innowacji w sektorze health & beauty – mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm Poland.
W ramach współpracy oferta Super-Pharm jest dostępna w 65 lokalizacjach – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach oraz lokalizacjach turystycznych, np. w Zakopanem. Klienci mogą zamówić wszystkie produkty dostępne w sklepie – od kosmetyków i perfum po artykuły dla dzieci i produkty do domu – w takich samych cenach, jak w tradycyjnych punktach. Ponadto członkowie programu Klub Super-Pharm zbierają punkty także za zakupy w aplikacji, a czas dostawy często wynosi mniej niż 30 minut.
– Bardzo cieszy nas możliwość współpracy z tak rozpoznawalnym partnerem jak Super-Pharm. Naszym celem jest, aby użytkownicy Glovo mieli dostęp do szerokiej gamy produktów w trybie błyskawicznym. To wyraźny sygnał, że szybkie zakupy to przyszłość handlu online – komentuje Dawid Ledziński, szef q-commerce Glovo w Polsce.
Glovo utrzymuje pozycję lidera w segmencie szybkich dostaw w Polsce, działając w modelu multicategory i rozwijając ofertę poza gastronomią. Obecnie już co piąte zamówienie w aplikacji dotyczy produktów innych niż jedzenie – m.in. beauty, home & deco, artykuły dla zwierząt, kwiaty czy produkty spożywcze. W 2024 roku liczba zamówień z kategorii kwiatów wzrosła niemal trzykrotnie, a w przypadku produktów do domu – ponad dwukrotnie.
Segment beauty wykazuje szczególnie duży potencjał w modelu szybkich dostaw. Według Euromonitor International wartość rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej w Polsce osiągnęła w 2024 r. 27,1 mld zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. Coraz więcej konsumentów wybiera zakupy online – w ubiegłym roku e-commerce odpowiadał już za 17,3 proc. sprzedaży kosmetyków w Polsce, podczas gdy pięć lat temu było to 10,3 proc.
– Globalnie kategoria beauty w Glovo rozwija się w tempie około 60 proc. rocznie. Dzięki współpracy z liderami tego segmentu możemy oferować użytkownikom w Polsce jeszcze większą wygodę – kosmetyki czy prezenty będą teraz dostępne bez konieczności wychodzenia do centrum handlowego i stania w kolejkach – dodaje Dawid Ledziński.