W poście opublikowanym na LinkedIn potwierdziła tę informację, zaznaczając, że po przeprowadzeniu marki przez okres „ogromnej transformacji”, Glossier jest „większe i bardziej dochodowe niż kiedykolwiek wcześniej”. Dodała: „Zarząd i ja wierzymy, że to właściwy moment, aby przekazać stery nowemu CEO, który poprowadzi firmę w kolejną fazę rozwoju. To był ogromny zaszczyt pracować z tym niesamowitym zespołem – odporną i wyjątkową grupą utalentowanych osób, które nieustannie wnoszą innowacje i inspirują.”
Leahy pozostanie członkiem zarządu Glossier i będzie współpracować z założycielką firmy, Emily Weiss, w procesie wyboru nowego CEO. Jej zdaniem przed firm jest mnóstwo możliwości, a przyszłość maluje się w jasnych barwach.
Leahy objęła stanowisko CEO po odejściu Emily Weiss z tej funkcji w 2022 roku. Do zespołu Glossier dołączyła w 2021 roku jako Chief Commercial Officer. Wcześniej pracowała dla takich marek jak American Express, Nike czy Cole Haan.
Emily Weiss założyła markę cyfrową Glossier w 2014 roku i doprowadziła ją do poziomu biznesu wycenianego na miliard dolarów.
O historii marki pisalimy w tym artykule - LINK.