Limitowana linia Hair in Balance x invisibobble to odpowiedź na jeden z najczęstszych problemów w codziennej pielęgnacji włosów – puszenie, plątanie i brak blasku. Ale nie tylko. To także przykład, jak mądrze prowadzona współpraca cross-marketingowa może przynieść realne korzyści – nie tylko wizerunkowe, ale i konsumenckie.
OnlyBio od 2017 roku buduje mocną pozycję na polskim rynku jako ekspert w pielęgnacji włosów i skóry głowy. Jej rozwój jest konsekwentny: oparty na znajomości trendów, umiejętności tworzenia nowatorskich produktów, wpisywania się w oczekiwania osób, które szukają skutecznych, roślinnych, etycznych kosmetyków.
Dziś OnlyBio to nie tylko rozpoznawalna marka – to także brand, który wzbudza sympatię i zaufanie. Jest marką mocno widoczną w social mediach i.. . w łazienkach Polek. Jej produkty regularnie trafiają do zestawień bestsellerów, a sama marka została w 2025 roku nagrodzona tytułem Bestsellers Creator w prestiżowym konkursie Love Cosmetics Awards. To wyróżnienie nie za jeden udany produkt, ale za całościowe podejście do tworzenia hitów sprzedażowych: dobrze skrojonych, funkcjonalnych, odpowiadających na potrzeby dzisiejszego konsumenta.
invisibobble to globalnie ceniona marka, która zmieniła nasze podejście do wiązania włosów – bez szarpania, bez odkształceń, bez bólu. Jej spiralne gumki stały się globalnym fenomenem i ikoną w kategorii hair accessories. Teraz wchodzi w zupełnie nową rolę – partnera pielęgnacyjnego.
W invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio - marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu - była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy.” — mówi Sophie Trelles-Tvede, założycielka invisibobble.
Kolaboracje między markami to obecnie strategiczne narzędzie rozwoju. Pod warunkiem, że obie strony wiedzą, co chcą osiągnąć i dlaczego to robią razem.
Wspólna linia OnlyBio i invisibobble to przykład współpracy, w której kluczowe są: wspólna grupa docelowa, zgodne wartości (skuteczność, delikatność, roślinne składy, komfort użytkowania), a także precyzyjny podział ról. invisibobble wnosi doświadczenie w akcesoriach i znajomość globalnych trendów. OnlyBio – ekspertów od formuł i insightów pielęgnacyjnych.
Efekt? Produkty, które działają razem jak dobrze zestrojony duet – kosmetyk i akcesorium, które wzajemnie się wspierają.
To sześć produktów, które wspólnie tworzą pełny rytuał wygładzający – od oczyszczenia po ostatni szlif przed wyjściem z domu.
Wszystkie produkty są 100% wegańskie, zawierają składniki roślinne i mają kremowo-waniliowy zapach, który uprzyjemnia każdy etap pielęgnacji.
Premiera kolekcji nie mogła odbyć się inaczej niż w duchu well-being. Podczas eventu, w którym udział wzięli influencerzy, dziennikarze i partnerzy marki, oprócz prezentacji nowości odbyły się też zajęcia pilates i warsztaty z parzenia matchy. Ta linia wyraźnie komunikuje, że moment dla siebie, tak ważny nie tylko dla dobrego wyglądu, ale i dobrego samopoczucia, zaczyna się już pod prysznicem.
„Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością – bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką invisibobble – znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego – opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach.” – mówi Marta Iwanowska-Giler, Dyrektor Kreatywna OnlyBio.
Jeśli więc konsument(ka) poszukuje pielęgnacji, która dba, ułatwia i rozumie potrzeby włosów, znajdzie ją właśnie w tej nowej linii OnlyBio.