Warszawa: ruszyła flagowa perfumeria Sephora w nowej odsłonie
Warszawa: ruszyła flagowa perfumeria Sephora w nowej odsłonie

Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia w minioną sobotę na nowo powitała swoich klientów. Unikalny BarberShop marki Acqua di Parma, gabinet dedykowany usługom pielęgnacyjnym, automat do samodzielnego odbierania zamówień z perfumerii internetowej – to tylko niektóre z licznych nowości przygotowanych przez Sephora.

W odmienionych wnętrzach flagowej perfumerii Sephora, na odwiedzających obok dedykowanych stref tematycznych, czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek, w tym takich, które dostępne są wyłącznie w tej lokalizacji w Polsce. Z okazji ponownego otwarcia Sephora przygotowała dla swoich klientów wyjątkowe oferty specjalne oraz liczne prezenty do zakupów, aż do 12 września!

Flagowa perfumeria pełna wyjątkowych usług i dedykowanych stref

- Nasza perfumeria zlokalizowana w Westfield Arkadia na nowo tętni życiem i daje klientom najbogatszy w Polsce dostęp do zindywidualizowanych usług oraz asortymentu. Jestem przekonana, że każdy z odwiedzających nas pasjonatów świata piękna, niezależnie od wieku, upodobań i potrzeb, znajdzie w niej coś wyjątkowego dla siebie. Moim faworytem jest gabinet do spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych Skin Care Room, który przygotowaliśmy z myślą o konsultacjach dla najbardziej wymagających klientek. Kolejną innowacją jest automat Click&Collect, odzwierciedlający rosnący rozwój naszej firmy w kierunku omichannel, a jednocześnie będący wyjściem w kierunku potrzeb naszych klientów wynikających z obecnej sytuacji – dzięki C&C zamówienie złożone np. w domu na sephora.pl, możemy samodzielnie odebrać w perfumerii już po 2 godzinach - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.

Strefy, które koniecznie warto odwiedzić w nowej Sephora Westfield Arkadia i skorzystać z ich usług:

  • Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym.
  • BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów.
  • Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę.
  • Make up Hub – stanowiska dedykowane spotkaniom z makijażystami i testowaniu produktów.
  • Skincare Hub – strefa i stanowiska do indywidualnych spotkań z ekspertami pielęgnacji.
  • Gift Hub – bezpłatne grawerowanie i pakowanie prezentów, a także ekskluzywny serwis personalizacji skórzanych etui na zapachy Atelier Cologne.

W perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierania zamówień Click&Collect.

Unikalny asortyment

Asortyment Sephora Arkadia oferuje najbogatszy wybór marek dostępnych w retailowych salonach Sephora. To kilkanaście tysięcy produktów do makijażu, pielęgnacji, zapachów oraz akcesoriów.

  • Strefa zapachów niszowych, a niej m.in. Maison Margiela, Les Absolus d’Orient GUERLAIN, kolekcja premium DE GIVENCHY, Parco Palladiano BOTTEGA VENETA, TOM FORD Private Blend, AERIN, Art Meets Art, CLEAN oraz innowacyjna kolekcja zapachów Paccolection PACO RABANNE.
  • Światowe marki makijażowe i pielęgnacyjne, w tym m.in. debiutująca w Polsce wegańska marka TARTE.
  • Beauty To Go – czyli zlokalizowana tuż przed kasami strefa, w której znaleźć można unikalne formaty i zestawy kilkuset marek, korzystne pod kątem zarówno rozmiaru, jak i ceny.

- Realizacja naszej inwestycji w Westfield Arkadia odbywała się w okresie pełnym wyzwań dla całej branży retail. Jesteśmy bardzo dumni z efektu, który udało nam się osiągnąć w wyjątkowo krótkim czasie – sama budowa trwała 1,5 miesiąca. Wszystko to nie byłoby możliwe bez ogromnego wsparcia i zaangażowania naszych pracowników, którym jesteśmy bardzo wdzięczni i dziękujemy im za ich wkład. Nowo otwarta flagowa Sephora to aż 764 m2 powierzchni najmu. Sama sala sprzedaży zajmuje ponad 600 m2. Bardzo ważny był dla nas wzrost komfortu pracy naszych konsultantów, dlatego przestrzeń, którą im oddaliśmy do użytku wzrosła aż o 63% - mówi Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Sephora Polska.

# Newsy handel
 reklama