Rozwój i zarządzanie kilkoma kategoriami produktowymi u wybranych klientów
Współpraca z klientami w ramach kontraktów
Negocjowanie warunków współpracy z podległymi klientami (negocjacje umów rocznych i śródrocznych ustaleń)
Zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością podległych klientów zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości, itp
Planowanie i implementacja wszystkich wdrożeń u podległego klienta
Budowanie pozytywnych relacji z klientem
Monitorowanie działań sprzedażowo – marketingowych i analiza rynku
Nasze wymagania
Co najmniej 3 lata doświadczenia jako Key Account Manager lub Category Manager w branży FMCG (Food / Non- Food), mile widziane doświadczenie w sektorze kosmetycznym/chemicznym
Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu kluczowym klientem w rynku nowoczesnym
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kategoriami kosmetycznymi
Umiejętność budowy rocznych planów sprzedażowych dla podległych klientów
Kontrola budżetu klienta (doświadczenie w zarządzaniu P&L)
Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne, prezentacyjne oraz networkingowe
Wysokie umiejętności analityczne, w tym doskonała umiejętność MS Excel