W inspirującym filmie, przygotowanym w ramach tej akcji, opowiadają o wartościach, które – w pełnieniu najważniejszej roli w życiu – pozwalają im okazywać bezgraniczną miłość i wsparcie, budować trwałe więzi i poczucie bezpieczeństwa, czerpać radość oraz przekazywać swoim dzieciom empatyczne postawy. Wskazują przy tym na wyzwania wynikające z łączenia pracy zawodowej z opieką i wychowywaniem dzieci, podkreślając jednocześnie ogromną satysfakcję, jaka wiąże się ze znalezieniem równowagi pomiędzy tymi dwoma przestrzeniami ich życia.
„To czułość, emocjonalne okno na świat. Zwykły przytulas, który daje super moce” – podkreśla Anna Szewczyk, starszy manager sprzedaży. „To zaufanie do siebie, do dziecka, do intuicji” – mówi Sylwia Wójcik, head of professional channel sales. „To kreatywność, sposób na zachowanie własnej pasji i realizacji siebie pomimo licznych obowiązków” – inspiruje Magdalena Waszczyszyn, manager ds. kosmetyki profesjonalnej. „To obecność, która zawsze znajduje czas, nawet gdy go nie ma” – wskazuje Joanna Ślizowska, brand manager. „To strategia, w której wystarczy wszystko dokładnie zaplanować, żeby nic nie poszło zgodnie z planem” – podkreśla Justyna Dziura, key account manager. „To nadzieja, coś więcej niż tylko oczekiwanie. To radość, ekscytacja i odrobina obaw w jednym” – akcentuje Adrianna Chwalibogowska, brand & communication manager. „To bliskość mamy i dziecka. To coś więcej niż wspólne chwile. To więź, która nie zna czasu ani odległości”– mówi Karolina Waś, marketing manager. „To radość, która przeplata się z codziennością i daje siłę, nawet gdy jest ciężko” – podsumowuje Paulina Rusek, opiekun klienta profesjonalnego.