– Rośniemy szybciej niż rynek i zamierzamy utrzymać to tempo w kolejnych latach. Nasza marka pielęgnacyjna AA urosła trzykrotnie więcej niż rynek, a kolorówka aż sześciokrotnie – mimo że globalnie ten segment mocno spowolnił. 2024 był dla Oceanica dobrym rokiem – konsekwentnie realizowaliśmy strategię rozwoju. Obroty kolejny raz wzrosły o ponad 20 proc. Cieszy nas zdywersyfikowany charakter wzrostu – rozwijamy się nie tylko dzięki jednej marce czy kanałowi sprzedaży. To daje bezpieczeństwo i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. Jesteśmy na krzywej wznoszącej i chcemy, by tak pozostało. To wymaga ciągłych inwestycji w ludzi, infrastrukturę, procesy i marki – i właśnie to robimy – zapewnia Dorota Soszyńska, współwłaścicielka Oceanica. – Naszym celem w perspektywie pięciu lat jest osiągnięcie 1 mld zł przychodów. Dziś działamy dynamiczniej niż kiedykolwiek – wprowadzamy na rynek ponad 200 produktów rocznie. Kluczowa jest dla nas jakość, nowoczesna technologia i reagowanie na trendy.